antakaa mulle synttärimenu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...........

Vieras
eli lapsella on synttärit vk-loppuna ja pää lyö tyhjää. Kakun teen mutta mitä muuta? Ja pitää olla suht helppoa että osaan tehdä. Vieraina lapsia ja aikuisia.

Riisimurokarkkeja, meksikolainen suklaakakku ilman jauhoja (ohje löytyy kotikokki.net ), ja vaikka cupcakeja. Sit paista vaikka cocktailpiirakoita suolaspalaksi, ja oivariinia pöytään. Kaikki helppoja ja yksinkertaisia toteuttaa :) Karkkeja ja mitä teillä nyt on tapana, suolatikkuja, sipsejä, poppareita ?

oli kinkku-juustopiirakkaa (piirakkapohjataikina kaupan pakastealtaasta),lihapasteijoita (esipaist. pakaste),ruis-sipsejä kylmäsavulohella ja makeana (itse tehty) mansikka-kermakakku sekä 3 erillaista keksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;27383365:
oli kinkku-juustopiirakkaa (piirakkapohjataikina kaupan pakastealtaasta),lihapasteijoita (esipaist. pakaste),ruis-sipsejä kylmäsavulohella ja makeana (itse tehty) mansikka-kermakakku sekä 3 erillaista keksiä.

miten teit nuo ruissipsit kylmäsavulohella? kuulostaa hyvältä. Onko reseptiä?
Entä kinkku-juustopiirakkaan?

miten teit nuo ruissipsit kylmäsavulohella? kuulostaa hyvältä. Onko reseptiä?
Entä kinkku-juustopiirakkaan?

Ei varsinaisia reseptejä,mutta kylmäsavulohitäytteeseen taisin laittaa; 300g kylmäsavulohta silputtun,puolikas punasipuli hienonnettuna,150g? pikkupurkki siis creme fraissia,persiljaa hienonnettuna,kapriksia,hiukan sinappia,ripsaus sokeria,mustapippuria... nämä vaan sekasin.