Antakaa toivoa ❤️

  • Viestiketjun aloittaja Kesäkeiju
  • Ensimmäinen viesti
Kesäkeiju
moi.. Antakaas mulle nyt vähän toivoa. Tiedän et sitä on tässä vaiheessa ja paljon, silti pelottaa nega tulos! Aivan sairaasti. Ja toivoisin plussaa. Lasta emme ole yrittäneet tai mitään. Mulla oli ovis n 14/28 ja harrastimme seksiä silloin ja seuraavana päivänä. Ja neljä päivää sitä ennen.
Viikko tästä mulle tuli vähän väliä kamalan paha olo! Tuntu et oksennus lentää, olin edellisenä iltana juonut ja silloin oksensin mitä ei tapahdu KOSKAAN!!! Eikä mulla ole koskaan ollut krapulaa tai muuta.
Noh paha olo jatkui seuraavalle päivälle eli kesti n kaks päivää, samoina päivinä oli pientä veristä tiputtelua, todella vähän et ku vessassa kävi ni paperiin tuli.
Sen jälkeen alkoi vaikka mitä, närästys, huippaaminen vaikka istuin paikallani, aamusin ei meinaa päästä sängystä ylös, itkupotku raivareita todella pienistä asioista, maha oli ihan kuralla. Ja mitä näitä nyt oli.
Nyt kolme päivää nippaillut hassusti silloin tällöin alavatsasta, erityisesti iltaisin.

Jos ovis oli tosiaa sillo 14/28 siitä on nyt 10 päivää. Olen tehnyt monta testiä (niitä yliherkkiä testejä 10mIu ja negaa näyttää.. Lauantaina pitäs vasa menkat alkaa.
Raskaus ei ollut siit suuniteltu mut jos on tullakseen on enemmän kuin tervettullut, viime kierrossa epäilin mut en tällein.. Mulla on vaan jotenkin sisälläni sellanen tunne et nyt olisin raskaana. Mulla on viikonlopulle Clearblue testi vielä.
 
Kaksi senttiä
Olen sitä mieltä, että kerran jo raskautuneena tiedät tasan tarkkaan heti oletko raskaana vai et. Muistele niitä fiiliksiä mistä kärsit jo aiemmin. Keho tuntuu turvonneelta joka paikasta.
 
Kesäkeiju
Olen sitä mieltä, että kerran jo raskautuneena tiedät tasan tarkkaan heti oletko raskaana vai et. Muistele niitä fiiliksiä mistä kärsit jo aiemmin. Keho tuntuu turvonneelta joka paikasta.

Olin 16 kun rupesin ensimmäistäni odottamaan ja silloin mul ei ollu mitää hajua mistään, menkkojen pois jäännin laitoin stressin a koulun alun piikkii. mutta toivotaan, huomenna pitäs menkat alkaa mut eio mitää. Tietoa vieläkää, yleensä enteilee hyvis ajoin, viime yönä heräsin ja nousin ni tuli todella paha olo
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä