Antakaahan hinnoitteluapua:)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva myyjä

Vieras
Ajattelin ekaa kertaa elämässä myydä huutonetin kautta käyttetyjä tavaroita pois. En osaa hinnoitella, koska en käy kirppareilla/ osta käytettynä oikeastaan mitään. Siksi hinnoitteluapu kelpaisi.

Myyntiin olisi tulossa:

- kävelytuoli, Cam (ovh oli 59 ?, ei sisällä leluja/ viihdykkeitä, ihan perusmalli)

- lasten nahkakengät, Napero (ovh 49 ?, 1 lapsella olleet muutaman kk:n, kärjessä ihan vähän kulumaa, koko 22)

- välikausipuku, Reima (uusi, koko 68 cm)

- matkarattaat, Graco Aerosport (eivät mene kasaan, mekanismi rikki. Voi korjauttaa kuntoon. Olleet alle vuoden käytössä yhdellä lapsella, hinta uutena oli jonkun 130 ? tarjouksessa, ovh 160 ?)

- Viking CoreTex -talvikengät, koko 22. Olleet 1 lapsella käytössä 1 talven, erittäin hyväkuntoiset (ovh taisi olla 69 ?)

- lastenhuoneen prinsessaverhot, puuvillaa. Itse (huolellisesti) ommellut, kankaat maksoivat 65 euroa

- pikkuvauvojen peittoja 2 kpl, Finlayson (saatu lahjaksi + äp:n peitto, ei tietoa hinnasta)

Hei!
Tässä ehdotuksia, hinnat eivät ole kovin kummoisia ja itse koen, että hyvä tavara ei mene lähes ilmaiseksikaan kaupaksi.
Kävelytuoli 10 euroa, nahkakengät 5 euroa, välikausipuku 40% uuden hinnasta, matkarattaat 30 euroa, GoreTex talvikengät 5-7 euroa, verhot 10 euroa, pikkuvauvojen peitot á 5 euroa

no ainakin goret kannattaa laittaa vasta syksymmällä sat paremman hinnan. mut ylhäältä alas
18e
8e
30e
10e (korkeintaan kun ovat rikki)
18e (sitten syksyllä)
15e
8e

Kävelytuoli 15-20e, Napero-kengät 10e, Reiman vk-puku 25-35e (riippuen uuden hinnasta ja mallista/väristä, todennäköisesti 50~70% uuden hinnasta).

Matkarattaat 60e, Viking Gore-Texit 15e, verhot 15-25e, peitot 2-5e kunnosta riippuen?

Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
no ainakin goret kannattaa laittaa vasta syksymmällä sat paremman hinnan. mut ylhäältä alas
18e
8e
30e
10e (korkeintaan kun ovat rikki)
18e (sitten syksyllä)
15e
8e

Joo, voipi olla hyvä idea myydä goret vasta syksyllä... Kyllä tuo 18 ? on lähempänä sitä, mitä ajattelin niistä saada. Taidan korjauttaa itse ne vaunut kuntoon + myydä sitten pois. En viitsi niitäkään ilmaiseksi pistää menemään, ainakaan millään kympillä. Ovat muutoin erittäin hyväkuntoiset. Totta on, että eihän monikaan suostu juuri mitään rikkinäisistä maksaman!

- kävelytuoli, Cam (ovh oli 59 ?, ei sisällä leluja/ viihdykkeitä, ihan perusmalli)
Noin 10?

- lasten nahkakengät, Napero (ovh 49 ?, 1 lapsella olleet muutaman kk:n, kärjessä ihan vähän kulumaa, koko 22)
5?

- välikausipuku, Reima (uusi, koko 68 cm)
Noin 20?

- matkarattaat, Graco Aerosport (eivät mene kasaan, mekanismi rikki. Voi korjauttaa kuntoon. Olleet alle vuoden käytössä yhdellä lapsella, hinta uutena oli jonkun 130 ? tarjouksessa, ovh 160 ?)
Maks 20?, jos tosiaan rikki..

- Viking CoreTex -talvikengät, koko 22. Olleet 1 lapsella käytössä 1 talven, erittäin hyväkuntoiset (ovh taisi olla 69 ?)
Hmm.. meillä samat kengät. Käytettynä maksaisin 10-15?. Ja tosiaan, kannaatta myydä vasta syksyllä!

- lastenhuoneen prinsessaverhot, puuvillaa. Itse (huolellisesti) ommellut, kankaat maksoivat 65 euroa
noin 10?

- pikkuvauvojen peittoja 2 kpl, Finlayson (saatu lahjaksi + äp:n peitto, ei tietoa hinnasta)
3-5?/peitto

Alkuperäinen kirjoittaja Hinnoittelisin itse näin:
Kävelytuoli 15-20e, Napero-kengät 10e, Reiman vk-puku 25-35e (riippuen uuden hinnasta ja mallista/väristä, todennäköisesti 50~70% uuden hinnasta).

Matkarattaat 60e, Viking Gore-Texit 15e, verhot 15-25e, peitot 2-5e kunnosta riippuen?

Paljon kirppareilla käyneenä olen huomannut että edes merkkituotteet eivät mene kaupaksi jos hintaa on liikaa ja jos rattaat ovat rikki jostakin ni 60? on liikaa minusta.

Yhteistyössä