Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:jes meillä ei ole kuume noussut.. josko sitä tänään uskaltais ulkoilemaan kun eilen oli kuumeton päivä??
Alkuperäinen kirjoittaja auts:jes meillä ei ole kuume noussut.. josko sitä tänään uskaltais ulkoilemaan kun eilen oli kuumeton päivä??
Alkuperäinen kirjoittaja miero:Alkuperäinen kirjoittaja auts:jes meillä ei ole kuume noussut.. josko sitä tänään uskaltais ulkoilemaan kun eilen oli kuumeton päivä??
ette mene! jos kuumetta on yli kolme päivää pitää sisällä olla RAUHALLISESTI yhtä monta päivää kun oli kuumetta!!! tuo tauti oli RAJU ja siitä toipumiseen menee huomattavasti aikaa vielä senkin jälkeen kun lapsi on näennäisesti normaalin näköinen!
Oiskohan pieni vielä niin uupunut taudista että itkettää? Mutta jos itkuisuus kestää niin kyselepä vaikka neuvolasta, oisko tarvetta lääkärin tutkia pienoinen? Miten muuten pieni nyt voi?Alkuperäinen kirjoittaja auts:joo poika on kunnossa muuten mutta hirveän itkuinen välillä