H
huoh :/
Vieras
Niin turha marista mut marisen silti!! Mulla on mies, ollu kuvioissa enemmän ja vähemmä vuoden verra. Isompia kriisejä on ollut, mutta niistä selvitty. Ja viimeks noin kuukaus sitten, kun tuli sanomista sovittiin et kaikesta vain pitää puhuu ja kertoo. Ja nyt näyttää mies sit vetävän omaa juttuusa, kun ei näytä häntä liikuttavan. Jos tekisin itse samoin, kun hän tänä iltana saisin kuulla kunniani. Eli hänelle soitti joku naispuoleinen ihminen.. epäilen yhtä ihmistä, hänen exää, jonka kanssa on hyvissä väleissä ja se ei oikee osaa sanoo sille EI ( en oo saanu selvyyttä miksi, vaikka on sanonut, että ei haluis sen kans olla edes tekemisissä ) Joka tapauksessa, meni muualle puhumaan ja kuulin sen verran, että oon tässä hetken ja tulen sit. Minulle puhelusta ei sanonut mitään, vain meni vessaani kampaamaan naamaansa -.- Yhtäkkiä jonkun keskustelun lomassa ilmaisi, että lähtee kohta täältä pois. Kysyin monta monta kertaa heti et mihin meet, mihin oot oikee menos.. vastausta en saanut, enkä saanut jälkeepäinkään. Toki loukkaannuin, kun vaihto vain puheenaihetta.
Lähtiessään, kyseli mikä minua vaivaa, ja minä rakastan sinua lässytystä. Olin vain neutraali, koska en viitsi itseäni toistaa. Tasan tarkkaan ties, mihin halusin vastauksen. Ja sit hän vain lähti. Uskosin, että on se naikkonen jota luulen, koska muista puhuu tosi avoimesti. Eli omat johtopäätökset on nyt tässä ne, että hän lähti sen viemään baariin ja itse menee sinne kans vähäksi aikaa, kunnes sit menee kotiisa nukkumaan ja aamulla töihin.
ANTEEKSI tämä vuodatus, mutta kyllä pisti kyrsimään. Koko aika tekisi mieli laittaa viestiä perään, mutta en laita. Miten toimisin nyt tässä tilanteessa jatkossa? Otanko asian vielä puheeksi, koska minua tämä vaivaa vai odotanko häneltä kertomusta illan tapahtumista?
Lähtiessään, kyseli mikä minua vaivaa, ja minä rakastan sinua lässytystä. Olin vain neutraali, koska en viitsi itseäni toistaa. Tasan tarkkaan ties, mihin halusin vastauksen. Ja sit hän vain lähti. Uskosin, että on se naikkonen jota luulen, koska muista puhuu tosi avoimesti. Eli omat johtopäätökset on nyt tässä ne, että hän lähti sen viemään baariin ja itse menee sinne kans vähäksi aikaa, kunnes sit menee kotiisa nukkumaan ja aamulla töihin.
ANTEEKSI tämä vuodatus, mutta kyllä pisti kyrsimään. Koko aika tekisi mieli laittaa viestiä perään, mutta en laita. Miten toimisin nyt tässä tilanteessa jatkossa? Otanko asian vielä puheeksi, koska minua tämä vaivaa vai odotanko häneltä kertomusta illan tapahtumista?