Anteeksi, mun piti joulun aikoihin tulla paljastamaan että kuka olen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkukakkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikkukakkonen

Vieras
..siis kuka on raskaana :D Mut en oo malttanutkaan ihan vielä.. maanantaina on eka neuvola ja kysyisinkin et mitäs siellä tehtiinkään? Kuunnellaanko sydänäänet? Mitäs muuta? Kun ei muka millään muista enää.. Josko mä sit maanantaina jo uskaltasin kertoa täälläkin..:D

Minulta ei esikoista odottaessa kuunnelty sydänääniä kun vasta toisessa neuvolassa joskus viikolla 15.

Seuraavista oli eri neuvolantäti ja kuunneltiin ekalla käynnillä 8+0 ja 8+2, molemmilla kerroilla saatiin äänet kuuluviin vaikka varoitti etukäteen että ei välttämättä onnistu mutta kokeillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukakkonen:
Ai ei sydänääniä..no höh..:D No mut kiitti vastauksista! Katotaan josko mä uskaltaisin jo maanantaina kertoa täälä.. :)

Riippuu millä viikolla oot menossa neuvolaan..vissiin jossain päin on jo viikolla 8,ja silloin ei ainakaan kuunnella sydänääniä (en usko ainakaan) mut miul oli joskus viikolla 10 ja silloin jo kuuntelivat.Terkka painotti etukäteen ettei ole syytä huoleen vaikkei kuuluiskaan vielä,mut kuului kuitenkin.

Hirvittävän pitkä istunto täytellä lomakkeita ja selvittää kaikki sairaudet niin oman kuin suvun. Mun piti se pissanäyte käydä terveyskeskukseen viemässä (nyt viimeisellä kerralla, aiemmissa neuvoloissa on otettu paikanpäällä). Aiemmin on myös ne sydänäänet kuunneltu, mutta nyt ei eikä niitä edes seuraavallakaan kerralla, joka lääkärineuvola kuultu kunnolla.

Yhteistyössä