Antti sen nyt sitten kertoi: SDP peruu Orpon hallituksen päätöksistä vain hoitotakuun pidentämisen kolmeen kuukauteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko jatkaa, koska Kokoomus ja Perussuomalaiset on tuhonneet Suomen talouden, työllisyyden, terveydenhuollon, koulutuksen.
Toivottavasti saksivat oikeudenmukaisesti myös rikkailta eikä OrpoPurran tapaan pääpainona köyhiltä, vähävaraisilta.

Luetun ymmärtämisessä taas puutteita? Tarkka lainaus oli tämä
”Olen ajatellut esimerkiksi tätä hoitotakuutta, niin kyllähän tämä on sellainen, että ei ole mitään järkeä pitää sitä kolmessa kuukaudessa”

Muiden perumisesta tai perumattomuudesta ei kylläkään sano mitään. Ei siinä ehtisikään jokaista päätöstä erikseen kommentoida. Eikä itse asiassa edes sano että peruisi tuotakaan vaan on vaan ajatellut asiaa ja sitäkin ilmeisesti vaan siltä kannalta että ei ole järkeä kolmessa kuukaudessa. Ei sano onko se sitten 2 viikkoa vai 2 kuukautta vai mikä missä on järkeä.

Demareiden vaihtoehtobudjettissa ei ole mitään säästöjen peruutuksia.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Olipa fiksu vastaus Lindtmanilta. Ja joo, ap keskittyy nyt kiltisti luetun ymmärtämiseen.
Oon pitänyt tuota tyyppiä selvästi heikompana, kuin se on. Ilmeisesti kuitenkin puolue sen kaitsinnassa voi tuottaa hyviä tuloksia.

Demareiden vaihtoehtobudjettissa ei ole mitään säästöjen peruutuksia.
Suomen politiikassa on perinteisesti kunnioitettu edellisten tekemää työtä jonkin verran. Amerikan meininkiä on se, että joka kerran aloitetaan alusta. Se ei oikein sovi Suomelle.

Eikä noita leikkauksia voi enää peruakkaan seuraavassa hallituksessa, vaikka varmasti tullaankin joitain asioita elvyttämään.

Se on hyvä, että persut huomasivat itsekin näiden leikkausten menevän nyt reisille. Eihän muuten tällaisia aloituksia syntyisi!

Sittenhän sinäkin voit turvallisin mielin äänestää demareita. Mikään ei muutu.

No jos ei ole tyytyväinen soteen tällä hetkellä, niin ei kannata demareita äänestää. Kokoomus, sdp ja keskusta hallitsevat sote-alueita.

Suomen politiikassa on perinteisesti kunnioitettu edellisten tekemää työtä jonkin verran. Amerikan meininkiä on se, että joka kerran aloitetaan alusta. Se ei oikein sovi Suomelle.

Eikä noita leikkauksia voi enää peruakkaan seuraavassa hallituksessa, vaikka varmasti tullaankin joitain asioita elvyttämään.

Se on hyvä, että persut huomasivat itsekin näiden leikkausten menevän nyt reisille. Eihän muuten tällaisia aloituksia syntyisi!

Eihän ne reisille ole menneet, jos sdp aikoo pitää ne ennallaan.

Meillä valtuustossa istuu keskusta, demarit, vassarit.... on muutama persu. Ei täällä ole maahanmuuttajia ja uskon että syy on sijainti sekä ihmiset, jotka täällä asuvat. Jokainen uusi asukas, joka tänne eksyy on "maahanmuuttaja".
Olin itse asunut paikkakunnalla yli kuusi vuotta kun lähinaapuri pysähtyi ja tuli tervehtimään kun on uusia naapureita.
Uskon, että paikalliset asukkaat pystyvät karkottamaan ulkopuoliset.

Yhteistyössä