Anu Saagim ei vaikuta kovin mukavalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ainakaan koe että riideltäis vaan ollaan eri mieltä. Riitelyssä kiihtyy ja ei mun ollut tarkoitus loukata vaikka vitun tyhmäksi sua haukuinkin. Se ei tarkota niin kauhean pahaa mun suusta tullessa.
Mutta arvatenkin jos minä olisin sille linjalle lähtenyt, olisit ottanut pahalla ja seuraillut sitten ketjusta toiseen jankuttaen asiasta. Näin.

Mutta sitä en tiedä, moniko uskoo, että Anu oikeasti tulee hoitamaan jos RistoMatti on sairaana, niinkuin he sanoivat. Tai että moniko uskoi, että se oli sattumaa, että RistoMatti oli varannut sen jonkun timanttikissan Anulle lahjaksi. Näytti siltä, että se oli joku suunniteltu juonenkäänne.

Mutta sitä en tiedä, moniko uskoo, että Anu oikeasti tulee hoitamaan jos RistoMatti on sairaana, niinkuin he sanoivat. Tai että moniko uskoi, että se oli sattumaa, että RistoMatti oli varannut sen jonkun timanttikissan Anulle lahjaksi. Näytti siltä, että se oli joku suunniteltu juonenkäänne.
Kyllä niillä on vahva side, vaikka suhde on vähän erilaisempi. BB 24/7-seuraajana huomasi, että perhe on Saagimille pyhä. Ainoat kerrat, kun näytti oikeasti hermostumisen merkkejä, oli kun joku puhui vähänkään epäkunnioittavasti miehestä tai mainitsi pojan. Muuten kesti kyllä yhtä rajua huumoria kuin heittää itsekin.

BB:ssä näki myös sen herkemmän puolen muutenkin. Kukaan ei jaksa vetää roolia 24/7, ei edes Saagim. Itse tykästyin häneen tosi paljon sen BB:ssä nähdyn perusteella. Kyllä siellä alla on herkkä ja ajatteleva aikuinen nainen. Julkisuus on julkisuutta ja rooli on se mikä on.

Katsoin nyt tuon ohjelman, eikä se ollut mielestäni yhtään niin karu kuin olin etukäteen kuvitellut.
Marialla oli mielestäni ärsyttävän nokkava tyyli heti sisälle tullessaan, ei ollut vieraalle sopivaa nöyryyttä yhtään.
Huomasi Ristomatistakin välillä, ettei oikein pitänyt Marian tyylistä udella (siis jo ennen kuin Anu saapui).

Mielestäni ainakaan tuon jakson perusteella toi Maria ei ole oikein sopiva tommoseen formaattiin.
Tuohon sopisi joku sellainen tyyppi, joka pyrkii miellyttämään isäntiään ja keskustelee rauhallisesti sekä sivistyneesti - näin saisi ehkä "vahingossa" jopa enemmän irti isännästä/emännästä. Pehmeä ääni olisi kanssa tärkeä.

Maria oli jotenkin rahvaanomainen, liian suora, töksäyttelevä ja vaikutti vähän teinimäisen nokkavalta.
Olisin varmaan itsekin ärsyyntynyt, jos kotiini tulisi joku tolleen rasittavalla tavalla töks-kyseleen ja avoimesti jotain hämmästelemään.
En tosin olisi niin ilkeitä juttuja sanonut (se ei tietenkään ollut Anulta oikein), mutta olisin saattanut olla vähän tympeä ja etäinen.
Ulos olisin heittänyt, jos olisi mahdollista (tuossa tuskin oli).

Anyway en nyt ton jakson perusteella saanut erityisen huonoa kuvaa Anusta.
Nauroin useamman kerran ääneen kun katsoin tuota (en niissä parissa ulkonäköhaukkukohdissa, vaan muissa).
Anulla meni parissa kohtaa yli, mutta Maria lähti mielestäni heti alussa ihan väärälle linjalle.
Ei toisten kotiin mennä tolleen töllisteleen ja töksäytteleen, vaan asiansa voi esittää nätimmin ja nöyremmin, mukailla talon tapoja.
Sosiaalista pelisilmää.

• Tykkää
Reactions: av mam ma
On käynyt mielessä, että provoaako hän tarkoituksella, jotta saisi lisää huomiota ja viihdearvoa. Tuntuu ainakin toimivan jos näin.[/QUOTE]

Tietenkin provoaa, kysytkö tosisas!!
Pointti on siinä, että muut huomioonottava ja ystävällinen ihminen ei tollalailla provoile että loukkaa muita huomiota saadakseen. Moukathan noin tekevät, täysin käytöstavattomat kusipäät. Henkisesti vajakit.

On aina ollut aikas itsekäs nainen.

Lisäksi perus-slaavilainen lastenhoitomentaliteetti:
Just oli lehtijuttua kun hän totesi "nii, mummo hoiti lapseni kun paahdoin maailmalla ja kyllä harmittaa kun mummo on tullu rakkaammaksi lapselle kuin minä, yhyy..."
Turha tässä Saagimin äitiyttä on ruotia, siitä kun ei mitään kukaan tiedä.
Miksi mummo ei saisi muka kuulua tiiviisti perheeseen.
Mutta rouvan käytöstavoista tiedetään ja niissä on kosolti parantamisen varaa. En vain usko että ne koskaan muuttuisi.

Oikeasti?
Itse en kyllä voisi olla miehen kanssa, joka komentelisi minua kuin jotain koiraa.
Kyllä tuon hiljenemispyynnön voi fiksummin sanoa, vaikka tiukasti sanoisikin.
Täällä meidän maakunnassa "turpa kiinni" kuuluu ihan perus-sanavalikoimaan. Jos joku läheinen sen esittää, niin se on ihan rakkauden teko suorastaan.
Kuka tosta nyt jaksaa motkottaa Peyotelle.
Olen samaa mieltä, Ristomatin olis pitänyt sanoa "Nyt se turpa kiinni!".

Katsoin nyt tuon ohjelman, eikä se ollut mielestäni yhtään niin karu kuin olin etukäteen kuvitellut.
Marialla oli mielestäni ärsyttävän nokkava tyyli heti sisälle tullessaan, ei ollut vieraalle sopivaa nöyryyttä yhtään.
Huomasi Ristomatistakin välillä, ettei oikein pitänyt Marian tyylistä udella (siis jo ennen kuin Anu saapui).

Mielestäni ainakaan tuon jakson perusteella toi Maria ei ole oikein sopiva tommoseen formaattiin.
Tuohon sopisi joku sellainen tyyppi, joka pyrkii miellyttämään isäntiään ja keskustelee rauhallisesti sekä sivistyneesti - näin saisi ehkä "vahingossa" jopa enemmän irti isännästä/emännästä. Pehmeä ääni olisi kanssa tärkeä.

Maria oli jotenkin rahvaanomainen, liian suora, töksäyttelevä ja vaikutti vähän teinimäisen nokkavalta.
Olisin varmaan itsekin ärsyyntynyt, jos kotiini tulisi joku tolleen rasittavalla tavalla töks-kyseleen ja avoimesti jotain hämmästelemään.
En tosin olisi niin ilkeitä juttuja sanonut (se ei tietenkään ollut Anulta oikein), mutta olisin saattanut olla vähän tympeä ja etäinen.
Ulos olisin heittänyt, jos olisi mahdollista (tuossa tuskin oli).

Anyway en nyt ton jakson perusteella saanut erityisen huonoa kuvaa Anusta.
Nauroin useamman kerran ääneen kun katsoin tuota (en niissä parissa ulkonäköhaukkukohdissa, vaan muissa).
Anulla meni parissa kohtaa yli, mutta Maria lähti mielestäni heti alussa ihan väärälle linjalle.
Ei toisten kotiin mennä tolleen töllisteleen ja töksäytteleen, vaan asiansa voi esittää nätimmin ja nöyremmin, mukailla talon tapoja.
Sosiaalista pelisilmää.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Katsoin nyt sitten pari muutakin kyseisen ohjelman jaksoa (Teuvo Hakkaraisen ja Jutta Gustafsbergin luona vierailut) ja toi Maria oli vähän erilainen niiden kanssa.
Osasi se välillä olla hyvä siinä, mutta vähän liikaa rasittavia piirteitä tommoseen ohjelmaan.
Ehkä tuohon tehtävään olisi parempi vaikkapa joku terapeutti/psykologi, eikä räväkkänä tunnettu toimittaja joka edellisessä ohjelmassaan teki pilkkaa Ö-luokan julkkiksista?

Anulla meni överiksi kyllä, mutta en mä kauheesti tuota Veitolaa osaa sääliä etenkään kun muistaa, kuinka ilkeä hänkin on ollut.

Täällä meidän maakunnassa "turpa kiinni" kuuluu ihan perus-sanavalikoimaan. Jos joku läheinen sen esittää, niin se on ihan rakkauden teko suorastaan.
Kuka tosta nyt jaksaa motkottaa Peyotelle.
Olen samaa mieltä, Ristomatin olis pitänyt sanoa "Nyt se turpa kiinni!".
Täällä meidän maakunnassa vain juopot ja angstiset teinit huutelevat "turpa kiinni". Tai voi toki olla, että jonkun sortin ihmiset täälläkin noin puhuvat toisilleen, mutta onneksi oma tuttavapiiri on vähän sivistyneempää.

Maria oli twiitannut "Uh & huoh. Voin kertoa, että leikkaajat ovat tehneet Anulle palveluksen"

Voi vaan kuvitella millainen meininki siellä on ollut, kun tuo leikattu versiokin on kamalaa katsottavaa.

Mielestäni Maria on oikein sympaattinen. En ollenkaan koe että olisi mitenkään töksäyttelevä tai mitenkään epänöyrä. Päinvastoin. Siellähän se VIERAS teki Anulle leipiä ja drinksuja ja oikein meikkasikin kun Anu ei kestänyt kattoa meikitöntä Mariaa. Siitä olen samaa mieltä että noin ei pitäisi vieraan käyttäytyä. Siis korjaan... noin ei vieraan pitäisi JOUTUA käyttäytymään.

No, tulipahan huomattua että Risto on löytänyt arvoisensa naisen. Moukka moukalle.

Katsoin nyt sitten pari muutakin kyseisen ohjelman jaksoa (Teuvo Hakkaraisen ja Jutta Gustafsbergin luona vierailut) ja toi Maria oli vähän erilainen niiden kanssa.
Osasi se välillä olla hyvä siinä, mutta vähän liikaa rasittavia piirteitä tommoseen ohjelmaan.
Ehkä tuohon tehtävään olisi parempi vaikkapa joku terapeutti/psykologi, eikä räväkkänä tunnettu toimittaja joka edellisessä ohjelmassaan teki pilkkaa Ö-luokan julkkiksista?

Anulla meni överiksi kyllä, mutta en mä kauheesti tuota Veitolaa osaa sääliä etenkään kun muistaa, kuinka ilkeä hänkin on ollut.
Mä en oo nähnyt muita jaksoja. Veitola oli minunkin mielestäni Anu-jaksossa hiukan nihkeä.

Toisaalta aiemmin omassa talk showssaan oli huomattavankin nihkeä, Johanna Tukiaiselle ainakin. Mutta en usko, että Anu sen takia oli ilkeä.

Anu on kaunis nainen, varsinkin ikäisekseen. Mutta se aina ratkaisee mitä ihmisen sisimmässä on ja mitä suustaan päästää. Ulkoisella kauneudella ei tee mitään, jos sisimmästä ulostuu mustaa mössöä.

Toivon että Anu ja kuka tahansa muukin (minä mukaanlukien) jaksaisi ottaa muut ihmiset huomioon ja olla ihmisille - hankalillekin - ystävällinen. Ja että jaksaisimme olla kiitollisia.

Yhteistyössä