Appi neuvoo synnytyksen ja imetyksen suhteen, muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vertaistukea vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vertaistukea vailla

Vieras
En enää jaksaisi. Jo toinen kierros menossa ja sama se mitä hänelle vastaa, innostuu kahta kauheammin kertomaan totuuksiaan.

"Et sie ole ensimmäinen nainen joka synnyttää, kipupiikkiä vaan persuksiin"
Aijaa? No kiitos mutta ei enää huvittaisi jatkaa tätä aihetta ties monetta kertaa kahvipöydässä.

Ja kun viimein päästään imetykseen, on hän se guru jolla on neuvot aatamin aikaiset ja niitä pitäisi kuunnella. Ja on enemmän kuin innokas seuraamaan imetyshetkiä, mikä onni että on toimivia imetyspaitoja suojana.

Tietenkin hän muistaa myös muut sukulaisnaiset käydä läpi kuinka heidän synnytykset, imetykset ym. ovat sujuneet ja kuinka hän on auttanut ongelmissa. V*tut.

Olen sanonut suoraan etten halua puhua aiheesta, ei auta.

Joo ei tarttis enää odottaa mua kylään tuolla asenteella. Kuulostaa todella ärsyttävältä.

Anoppia jos tahtoisin nähdä, kutsuisin meille kahville ihan yksin. Mies sais hoitaa nää vierailut muuten ihan ilman mua ja kertoa suoraan syynkin, jos sitä ihmetellään.

:hug: Kohtalotoveri ilmoittautuu :wave:
Ei siinä auta kuin tasapainoilla. "Puhttasiinko jostain muusta?" "Jos tämän keskutelun tarkoituksena on parantaa/ huojentaa mun mieltä niin ei toimi."
"Minäpä menen tuonne toiseen huoneeseen imettämään rauhassa".

Hankala siinä hormonimyrskyssä ja synnytystä odotellessa, mutta ukon päästä puheet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, veemäinen hymynhäivä suupielessäsi.

Tietysti voisi yrittää kartellakin häntä. Kun olet raskaana voit voida koska tahansa pahoin ja joudut pysyttelemään kaukana kaikenmaailman ukkeleista.

Nyt jo hieman parempi mieli, sarkastinen sellainen.

Ei hän onneksi paljoa vieraile, en juuri kehtaa niistä harvoista tilanteista karata vaikka mieli tekisi ja huutaa keuhkot pilalle pihalla.

Nyt tämän raskauden loppusuora menossa, LA meni jo, ja johan sieltä on tullut muutama tunnusteleva puhelu ja ah niin ihana tsemppi niistä kipupiikeistä. Prkl kohta isken itte hälle moisen persuksiin niin on hilijaa :D

Odotellaanpas sitten kun päästään puhumaan repeämistä, tikkauksista ja ylipinkeistä tisseistä seuraavalla kahvituokiolla. Voi tätä elämän riemua ;)

Anopillakin toisinaan näyttäis silmät ja korvat tippuvan päästä kun ei voi ommella ukkonsa suuta kiinni... onneksi harvat ovat niin tahdittomia mitä tämä appi, vaikka muutoin onkin mukava ja lämmin ihminen niin raskaus vaivoineen ei ole kyllä hänen aiheensa ja alansa.. :)

Minä en saanut neuvoja appiukolta imetyksen suhteen, mutta miehen työkavereilta kylläki :D Oli vaikeuksia maidon nousun kanssa (eikä sitten lopulta noussutkaan) niin työkaverit (miespuoliset) olivat miehelle kilvan kertoneet neuvoja. Ei sillä, ihan ok-neuvojaki sieltä tuli, mutta ajatus oli jotensaki huvittava: miesporukka miettii yhdessä kuinka saada maito nousemaan :D

Yhteistyössä