Appiukko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
No, mun exän isä oli ilkeä. Ei minulle mutta vaimolleen, ja sille miniälle jolla oli jo edellisestä avioliitostaan lapsia.

Nykyään häntä varmaan diagnostisoitaisiin narsistiksi.
Mä olen ajatellut, että musta tulee aikanaan - ainakin palstailijoiden mieletä - ihan hirvee anoppi. Sellanen hirmulisko. Mutta tänään juttelin exän kanssa junnun tulevaisuudesta, mahdollisesta puolisosta ja mahdollisista lapsista ja musta tuleekin luultavasti appivanhempana suorastaan enkeli verrattuna exään B)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olen ajatellut, että musta tulee aikanaan - ainakin palstailijoiden mieletä - ihan hirvee anoppi. Sellanen hirmulisko. Mutta tänään juttelin exän kanssa junnun tulevaisuudesta, mahdollisesta puolisosta ja mahdollisista lapsista ja musta tuleekin luultavasti appivanhempana suorastaan enkeli verrattuna exään B)

Minä olen jo saanut anoppina kiitosta; miniä sanoi että hänen on paras pysyä väleissä tuon poikani kanssa, hän ei halua vaihtaa anoppia=). No, en minäkään halua tottua uuteen miniään ennen kuin tuo nuorempi poika tuo jonkun pelokkaan tyttörassun näytille.

Mä nyt vastaan vaikka appiukon kanssa ei ongelmia olekaan :). Olisi se mun mielestäni yhtä ikävä juttu kuin jos anoppi on hirveä, mun miehen vanhempiahan ne molemmat on. Onneksi kummankin kanssa mulla on tosi hyvät välit.

Kaikissa meissä on huonot puolet. Appiukoissakin :saint:

Enkä mä tiedä onko ne hirviöanopit tai -miniätkään mitään kamalia ihmisiä, hyvät ja huonot puolensa heilläkin, ongelma on vaan siinä että kohtaa enemmän ne huonot kuin hyvät asiat.

Yhteistyössä