Appivanhemmat olivat kylässä viikonlopun, imetin lasta ruoka- ja kahvipöydässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurlumhei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hurlumhei

Vieras
Tää on tosi, eikä mikään provo. Tuli mieleen tosta toisesta ketjusta, kun se ap niin oli huolissaan imettävien äitien appiukoista.

Meillä oli appivanhemmat kylässä viikonlopun. Tietenkin imetin lasta aina kun sillä oli nälkä, kahvipöydässäkin. (se kuului minun 'huonoihin' tapoihini) Illalla menin laittamaan pienokaisia nukkumaan ja mies jäi pitämään vanhemmilleen seuraa. Selitti heille, että minä nukutan, koska imetän vielä pienintä lasta. Appiukko oli ollut tästä ihan Ö:nä! Hän ei ollut kuulema tiennyt pienimmän olevan imetyksellä vielä!

Tein se johtopäätöksen, että joko MINÄ OSAAN IMETTÄÄ HUOMAAMATTOMASTI tai APPIUKKO KOKEE IMETYKSEN NIIN NORMAALINA TOIMENPITEENÄ ETTÄ EI OLLUT KIINNITTÄNYT SIIHEN MITÄÄN HUOMIOTA!

Mulla ei muuten ole ikinä ollut minkäänlaista imetyspaitaa. Enkä ole kokenut sitä tarvitsevankaan, koska se osa rinnasta mikä ei ole lapsen suussa on kätevästi piilossa paidan ja lapsen kropan alla!

tai sitten niin, että appiukko huomasi imetyksen, mutta oli ihan normaalisti. mutta hänen mielestään on outoa imettää noin isoa joten halusi tuoda mielipiteensä imetyksestä esiin, mutta ei kehdannut tisspipöydässä tuoda esiin tissejä... siis en minäkään kehtiais puhua asiasta kun joku imettää vieressä. mutta myöhemmin voisin juurikin ihmetellä, että hän, vieläkö imettää, vaikka tietäisin että imettää, mutta vaan tuodakseni mielipiteeni julki.

Alkuperäinen kirjoittaja tai:
tai sitten niin, että appiukko huomasi imetyksen, mutta oli ihan normaalisti. mutta hänen mielestään on outoa imettää noin isoa joten halusi tuoda mielipiteensä imetyksestä esiin, mutta ei kehdannut tisspipöydässä tuoda esiin tissejä... siis en minäkään kehtiais puhua asiasta kun joku imettää vieressä. mutta myöhemmin voisin juurikin ihmetellä, että hän, vieläkö imettää, vaikka tietäisin että imettää, mutta vaan tuodakseni mielipiteeni julki.

Onko muka outoa imettää tuon ikäistä? Minulla ei ole lapsia mutta olen kyllä pitänyt imetystä ihan normaalina asiana aina.

Kyllä mäkin olen sukulaisten ja lähimpien ystävien aikana imettänyt ihan sohvalla olkkarissa tai vaikka kahvipöydässä, eikä tarvitse imetyksen takia lopettaa vieraiden kanssa seurustelua ja nyhjätä yksin jossain piilossa. Jos on sopiva paita tai esim.harsoliina siinä rinnoilla, ei tosiaan näy mitään paljasta pintaa.. Mun molemmat lapset on olleet täysimetyksellä ja tosi tiheään rinnalla, ja olisin saanut viettää puolet vauva-ajasta jossain makkarissa imettämässä jos olisin ollut niin häveliäs.. Eri juttu jos lapsi on sellainen että vaatii hiljaisuuden ja rauhallisen paikan syömishetkeensä, meillä on tissi kelvannut missä vain. Et ilmeisesti tehnyt imetyksestä suurta numeroa tai ongelmaa jos ei appiukkokaan huomannut koko juttua. Hyvä niin..

Alkuperäinen kirjoittaja hurlumhei:
. Appiukko oli ollut tästä ihan Ö:nä! Hän ei ollut kuulema tiennyt pienimmän olevan imetyksellä vielä!

Tein se johtopäätöksen, että joko MINÄ OSAAN IMETTÄÄ HUOMAAMATTOMASTI tai APPIUKKO KOKEE IMETYKSEN NIIN NORMAALINA TOIMENPITEENÄ ETTÄ EI OLLUT KIINNITTÄNYT SIIHEN MITÄÄN HUOMIOTA!

Mulla ei muuten ole ikinä ollut minkäänlaista imetyspaitaa. Enkä ole kokenut sitä tarvitsevankaan, koska se osa rinnasta mikä ei ole lapsen suussa on kätevästi piilossa paidan ja lapsen kropan alla!

heh päätä jo, eli ei tiennyt vai piti normaalina?

Jees, appiukolla on itellään 11 lasta, joita kaikkia hänen lastensa äiti on imettänyt kohtuullisen pitkään. Suunnilleen puolentoistavuoden ikään saakka. Toisia pidempäänkin. Sen tiedän, että hänen mielestään ei ole outoa imettää reilun vuoden ikäistä lasta. :)

Yhteistyössä