P
plösö
Vieras
Eli Allista, Reductil:sta... Harkinnassa olis aloittaa Alli, mut haluisin vähän tietää onko reseptillä olevat parempia, entäs hinnaltaan? Mitat 160/93 :'(
Kiitos.
Kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Minä painoin vielä toukokuun alussa 93 kg, pituutta 163 cm. Sain reseptin Reductiliin, ja sen tuella olen saanut painoa tiputettua nyt 10 kg. Ilman lääkettä en olisi onnistunut.
Alkuperäinen kirjoittaja plösö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Minä painoin vielä toukokuun alussa 93 kg, pituutta 163 cm. Sain reseptin Reductiliin, ja sen tuella olen saanut painoa tiputettua nyt 10 kg. Ilman lääkettä en olisi onnistunut.
OHHOHVoi vitsi ois ihanaa. Mulla on muissa asioissa lääkäri loppuviikosta, taidan pyytää reseptin samalla
(jos kehtaan)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja plösö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Minä painoin vielä toukokuun alussa 93 kg, pituutta 163 cm. Sain reseptin Reductiliin, ja sen tuella olen saanut painoa tiputettua nyt 10 kg. Ilman lääkettä en olisi onnistunut.
OHHOHVoi vitsi ois ihanaa. Mulla on muissa asioissa lääkäri loppuviikosta, taidan pyytää reseptin samalla
(jos kehtaan)
![]()
Minua jännitti reseptin pyytäminen kamalasti, mutta onneksi lääkäri suhtautui hyvinOmalääkärille en mennyt, vaan kävin yksityisellä.