Apteekin oma r.testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siis häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siis häh

Vieras
Siis eikö apteekin oma olekkaan hyvä testi?Ihmettelen vaan kun testiin tuli ohuen ohut (siis toooosi ohut) viiva, ajattelin ensin et siinä lasissa on joku railo, mut ei, kyllä se piirty siihen testiin!Ja mäkun kuvittelin et se on olevinaan hyväki testi....

Voiko se olla et näyttää ovulaation?Mä oikeasti tein testin vain sen takia kun on ollu vähä pahaa oloo ja aattelin varmistaa, mulla ei siis ole kuukautiset myöhässä edes...Äh, joku virhe tossa täytyy olla...

No jos kerran kuukautiset ei ole edes myöhässä, niin kovin selkeää tulosta et voikaan saada jos olet raskaana. Olen tehnyt noita testejä kymmenkunta ja aina on näyttänyt oikein ja ihan selvästi. Mutta jos testin tekee aivan väärään aikaan, vastoin testin ohjeita, niin ei kannata ihmetellä jos saa omituisia tuloksia.

Siis itse olen käsittänyt että testin on joko positiivinen tai negatiivinen, oli kierron ajankohta mikä tahansa, aloin vaan epäilemään sitä mahdollisuutta että testi näyttäisi ovulaation koska tosiaan, ohuen ohut, joku ihme viiva siihen piirtyi, onko sitten viivanpaikan reunaa tai muuta vastaavaa, en tiedä, täytyy testailla uudestaan. Ja tuohon "hyvä testi" kohtaa takerruin koska mitä olen tätäkin palstaa lukenut, on yleensä kerrottu että siihen ei pitäisi viivanpaikkoja tai vastaavia sen suuremmin tulla ja itseäni kyllä kummastuttaa suunnattomasti jos tosiaan niin olisi käynyt että raskaana olisin.

No eihän se mitenkään voi olla joko kokonaan tyhjä tai voimakas viiva, kun se mittaa hormoonia, jota toisilla erittyy hitaammin kuin toisilla ja jota samallakin ihmisellä eritytyy eri määrä eri aikaan raskautta. Tottakai se viiva on himmempi jos olet raskaana mutta kuukautiset eivät ole vielä myöhässä.

Yhteistyössä