apteekin oma raskaustesti, haamu?! Tuleeko viivanpaikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
Eli tein tuon apteekin oman testin ja jätin sen veskiin kun oletin olevan taas nega, no menin sitten about 10min päästä katsomaan ja siinä oli haalea viiva,
tuleeko tähän testiin siis myös viivanpaikkaa? tai virheellinen nega..olikohan aika liian pitkä?

tässä kuva, mikäli tästä nyt jtn tolkkua saa..kännykällä kuvattu niin laatu on sen mukaista..viiva tosiaan nyt tummunut entisestään kun aikaa mennyt jo vajaa tunti.. :O

Aijaa.com - 10622720

Aijaa.com - 10622721

Itse en ole ikinä nähnyt apteekin omassa raskaustestissa viivapaikkaa..... ja olen niitä testejä "muutamia" tehnyt :D

Kp 40, n.15min testin tekemisen jälkeen apteekin omaan raskaustestiin ilmestynyt haamujen haamu menee kahden viikon päästä ekalle luokalle ;)

Tee parin pv päästä uusi. Jos olet todella raskaana niin eiköhän se viiva ole sit jo selvempi ja tule ajallaan.
Mä taas olen saanu väärän roskishaamun ko.testillä..tosin testasin aamulla ja illalla huomasin viivan.

Joo, kyl mullaki nuo apteekintestillä tulleet haamut on merkinny raskautta, eli ei siinä pitäis näkyä mitään jos ei oo raskaana. Teeppä parin, kolmen päivän kuluttua uusiks, jos ei menkkoja kuulu.

Mulla on muuten tullu tuommoset haamut siinä vaiheessa ku menkat on ollu jo viikon myöhässä. Eli eivät vissiin kovin herkkiä oo.

Ihan yhtä hailu viiva oli minullakin ensimmäistä testiä tehdessäni ja olin raskaana =)..Kyllä tuossa aikas selkeästi näkyy tuo viiva. Positiivinen tulos minusta. Haamuviiva ei ole noin selkeä. Onnea =D.

Aiemmin en koskaan törmännyt noihin viivanpaikkoihin, varsinkaan värillä, mutta nyt tein pari päivää sitten negatiivisen testin, jota tuijotin työpaikan vessassa vain minuutin kusemisen jälkeen ja laitoin reppuun. No mitä vit sitten kun illalla kaivoin sen repusta, niin siinä oli ihan selkeä vaaleanpunainen viiva. :D Ja siis mä tein sen testin varmistaakseni vaan, että EN ole raskaana, ollaan ehkäisyä käytetty koko ajan. Ja raskautuminen oli kahdellakin kerralla vaikeeta ja hidasta, siis on ERITTÄIN epätodennäköistä että olisin raskaana. Joten nytpä sitten minäkin tiedän mitä se "roskishaamu" tarkoittaa, ja tässä tapauksessa oli todennäköisesti kyllä ihan väärä hälytys. Prisman testi kyseessä.

Siis pitäisikö tuossa kuvassa näkyä haalea viiva tuon kontrolliviivan vieressä? Sori, mä en näe mitään, mutta ilmeisesti johtuu kuvanlaadusta. Tee uus testi aamupisusta :)

Muutenkin mä en tajua näitä haamujuttuja, kyllä mulla itellä on aina näkynyt niin pirun selkeä viiva, ja olen kokeillut kaikkein halvinta RFSU-testiä ja kalliita apteektin testejä...

Yhteistyössä