Apteekin oma raskaustesti ja HAAMU!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Kuinka pian teillä on haamut muuttunut ihan tummiksi viivoiksi?
Tein eilen hätäpäissäni kaks testiä ja molemmat haamuja ja sitten tänään aamulla uusiks (ei ollut aamun eka pissa) ja taas haamu!:( Onko se nyt vaan niin että tää on jotain muuta kuin raskautta kun viivat ei tummu :(

Niin ja eihän sitten noissa apteekin omissa ole mitään viivan paikkoja? Etten sekoita ny siihen ? Tosin tuossa on selvästi vähän väriä punertavaa,mutta erittäin hailakkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja sisi:
Mäkin oon tehnyt kaksi haaleanhaaleeta haamua apteekin omalla, nyt ne on 2,5v. ja 10kk :) Onnea!

Kuin myös, paitsi mun haamujen haamu apteekin omasa raskaustestissa täytti juuri 4 vuotta :)
Ja ikinä en ole siinä testissä viivanpaikka nähnyt.

Onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mäkin oon tehnyt kaksi haaleanhaaleeta haamua apteekin omalla, nyt ne on 2,5v. ja 10kk :) Onnea!

Kuin myös, paitsi mun haamujen haamu apteekin omasa raskaustestissa täytti juuri 4 vuotta :)

Onnea!

Joo, oon mäkin sillä myös tyhjää testaillut ja sillon tosiaan se ruutu oli ihan ja täysin yksiselitteisen tyhjä. Ei viivanpaikkaa.

Onnea!

Joo, oon mäkin sillä myös tyhjää testaillut ja sillon tosiaan se ruutu oli ihan ja täysin yksiselitteisen tyhjä. Ei viivanpaikkaa.

Kyllä sen toisen viivan näkee ihan selkeästi mutta kun ei ole tumma,se huolettaa:(

mun haamu on nyt rv 13 vaikka 2 kertaa tein

eli jos siinä vähänkin jotain näkyy oot raskaana onnea jos ei yhtään mitään niin et oo.
se on ihan sama onko haamu vai tumma plussa se on

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onnea!

Kyllä sen toisen viivan näkee ihan selkeästi mutta kun ei ole tumma,se huolettaa:(

Odota pari-kolme päivää ja sitten testaat uudestaan! Sitäpaitsi oon kuullut, että ei se kaikilla tummukaan ihan tummaksi. Tosiasia kuitenkin on, että kyseistä raskaushormonia ei elimistössä voi olla ilman istukkaa, joten... Viivaa ei voi tulla tyhjästä.

kaksi hailakkaa haamua, nyt 4.5 ja 6v, sekä erittäin hailakan sekä hieman hailakan testin, jotka ovat nyt kaksoset viikolla 27 :D Välissä on myös parit testit joissa ei yhtään mitään ole näkynyt. Siinähän lukeekin että ei testiviivan värillä ole väliä. Kyllä se plussa on, onnea :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niin ja eihän sitten noissa apteekin omissa ole mitään viivan paikkoja? Etten sekoita ny siihen ? Tosin tuossa on selvästi vähän väriä punertavaa,mutta erittäin hailakkaa..

No plussa se on, tuolla testillä ei taida vääriä hälyytyksiä tulla. Ainakaan oman kokemuksen mukaan...

Yhteistyössä