Apteekin oma-raskaustesti ja selvästi vaaleanpunainen "haamu"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Testi, turha haamuilija?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Testi, turha haamuilija?

Vieras
Kierto venähti 33 (aina, siis ihan aina ollut max.27 enkä ole koskaan ehkäissyt hormonaalisesti).
Vuoto yleensä paremminkin runsasta tai joskus jopa tosi runsasta, sellaista, että 2 ekana aamuna kun nousen ylös niin tiedän, että on kiire vessaan, vaikka olis millainen yöside. Nyt ei vuotokaan ollut kummoista ja aamuisinkin melko niukkaa. Mitään kipujakaan ei juuri ollut. Eikä mitään hajua viimeisimmästä seksikerrastakaan, tosin ei siitä nyt kai kuukautta enempää voi olla.
Olen ollut poikkeuksellisen itkuherkkä ja kiukuttelevainen ja siksi tuo seksikin jäänyt vähiin, vaikka yleensä harrastamme sitä väh. 2-3 kertaa viikossa. Outo rusehtava, äärettömän tiukka vuoto pyyhittäessä nyt menkkojen jo loputtua (välipäivät ilman vuotoa) laittoi myös ihmettelemään. Ei ole tapaistani . Ei tauteja ja kaikki kunnossa papaa myöten, kaikki katsottu gynellä vajaa 3kk sitten.

Eilen sitten päätin testata kun ennen menkkojen alkua alkanut kuvotus jatkuu vaan, vaikkakin lievänä. Mietin, että katkaisen vähiltäkin luuloilta siivet,
Tein testin ja jotain siinä näkyi himmeästi melko pian, mutta kun en selvää punertavaa viivaa nähnyt heti niin tulkitsin negaksi. Laitoin testin peilikaapin päälle kun mies vaati päästä vessaan enkä kertonut testailustani hänelle. Joku 15 minsaa testin teosta hain tikun pois ja siihen olikin pärähtänyt ihan selvästi vaaleanpunainen viiva testiviivan kaveriksi.
Ikinä ennen en ole tuolla saanut mitään "roskishaamuja", mutta värittömiä viivanpaikkoja kyllä testiajan jälkeen mitkä on näkynyt tihrustamalla, hyvässä valossa.
Tuo viiva näkyy punertavana hämärässäkin, mut mut. Mitä TE olette mieltä?

Uusi testaus kai, mutta millä merkillä sen nyt tekis sit? Tuoreet kokemukset hyvistä testiehdotuksista otan vastaan mieluusti. :)

minä tein maanantaina saman merkkisen testin ja kävi just samalla tavalla eli eka näkyi jotain mutta niin himmeenä että piti miettiä kuvittelenko vaan sen ja sit myöhemmin ku vilkasin testiä oli selvä vaaleenpun viiva vaikkakin vielä hailakka.kaks päivää tuosta tein samanalaisella negan mutta myöhemmin huomasin että siinäkin näkyy "jotain" mutta paljon haaleempana ku pari päivää ennemmin tehdyssä testissä.Kun huono olo yhä jatkuu,päätin testata huomenna uudelleen

Mä suosittelen lääkärissä käyntiä ja hcg mittausta, mulla alkoi kohdunulkoinen noin, rusehtavaa vuotelua, haamuilua, etoilua, välillä jotain ihme verivuotelua jne.. Olin ihan pihalla, kunnes diagnoosi tuli..

Mä testasin Apteekin omalla useita kertoja aikanaan. Yhdessäkään testissä ei ollut minkäälaista haamuviivaa ennen kuin olin oikeasti raskaana joten onneksi olkoon!

Oota pari päivää ja sitten uusi testi! Minulla näytti eka testi selvä nega ja siitä vko päästä selkeä plussa,kuitenkin olin tuolloin jo raskaana kun eka testi negaa näytti..siis tyyliin rv3+. Ei niihin aina ole luottamista,uutta testiä kehiin niin selviää :) Jos kipuja ei ole ja verta ei tule kuin vähän,se voi olla normaalia! toki kannattaa tarkastuttaa ettei ole kohdunulkoinen raskaus,ultrassahan se selviää!

Oot varmaan raskaana.

Mut tuo on paska testi (johon itse en koske enää ikinä!) En tullut itsekään siitä hullua hurskaammaksi, vaikka useamman tein ja parin päivän välein (ja raskaana olin).

Hae toinen testi. Mä tein Pregcheckillä, johon pärähti niin jumalattoman voimakas viiva, ettei tarvinnut ainakaan arvuutella.

Yhteistyössä