Apteekin oma raskaustesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävää

Vieras
Ei joku vois kertoa mitä helvettiä tää oikeen tarkottaa ku viimeviikon torstaina päivällä, eilen päivällä ja tänään aamulla aina käy tuon apteekin oman testin kanssa silleen että tulosikkunassa näkyy ihan pieni viiva jota pitää silmällä tiirailla, ja tulee testiajan sisällä, sitten kun olen laittanut kaappiin joksiki aikaa testin niin siihen ilmestyy vähän jälkeen sen testiajan niin punertava ja todella hyvin erottuva viiva tulosikkunaan.. Menkat pitäs huomenna alkaa mutta ei oo minkäänlaisia kipuja että ne alkais tai olis lähellä.

Mulla rintoja nipistelee niin hemmetin paljon, janottaa ja pientä vilua on ollut, sit verta on nenästä vähän tullut. Mitä mun pitäis tehä, soittaa terveyskeskukseen ja kertoa noista testeistä vai soittaa jos pääsisin ultraan kattoon onko siellä mitään.. Mulla olis viikkoja vasta 3+5 vasta jos olisin ja ennen ei ole vielä heti näkynyt testissä positiivisena vaan joillakin viikoilla 5-6.

Kertokaa mulle mitä teen. Kun haluan saada varmuuden että olenko vai en.

No älä vielä ihan juhli vaan oota nyt vaan ne menkat jos kerta huomenna pitäis alkaa..Jotenkin en oikein tuohon testiin luota ja tuo kuvan testi on siis minun itseni tekemä viikko sitten ja käytän ehkäisyä eli raskauden mahdollisuus on häviävän pieni.

No älä vielä ihan juhli vaan oota nyt vaan ne menkat jos kerta huomenna pitäis alkaa..Jotenkin en oikein tuohon testiin luota ja tuo kuvan testi on siis minun itseni tekemä viikko sitten ja käytän ehkäisyä eli raskauden mahdollisuus on häviävän pieni.

Ei ole tarkoitus juhlia tai innostua vielä mistään ennenkuin se toisin todistetaan. Jos menkat on sitten myöhässä parikin päivää niin teen suoraan Clearbluen testillä niin ei tarvitse pähkäillä. Jos käytätte kortsua niin kyllähän se voi mennä rikki.

Apteekin raskaustestiin tulee testiajan jälkeen monestikin se kontrolliviiva haaleasti. Itselle on tullut kun olen sitä kytännyt enkä ole ollut raskaana. Apteekin testi on hyvä ja herkkä testi, mutta sitä ei pidä tuijottaa enää testiajan jälkeen!

Mulle tuli just tällasia testiajan jälkeen... Ajan sisällä näytti että on viivanpaikka/väritän haamu ja sitten ajan mwntyä siihen tuli tollanen ihan näkyvä viiva joka näkyy vieläkin monen kuukauden päästä. Nämä siis ehdottomia negoja kuitenkin.

Mut entäs se kun testasin nytten aamulla tosiaan uudelleen niin siinä testiajan sisällä kävi todella hailakka viiva tulosikkunassa sitten se katosi ja testiajan jälkeen tuli sitten vähän punertava viiva tulosikkunaan, ajattelin tosiaan että en jaksa innostua ja ootan niitä menkkoja alkavaks.

mulla on tuollaisia viivoja tullut kun olen raskaana ollut, todisteena tuossa
touhuilee 2 poikaa =) Näytti myös kemiallisen raskauden todella haaleana viivana, vaikka hcg ei ollut noussut kuin ihan hitusen, olikohan arvo 13 verestä mitattuna. Ikinä en ennen, enkä jälkeen ole saanut viivan viivaa esille eli en ole ollut raskaana. Aina käytin nimenomaan apteekin omaa testiä kun se näytti tuloksen niin hyvin.

Yhteistyössä