Ä
ärsyttävää
Vieras
Ei joku vois kertoa mitä helvettiä tää oikeen tarkottaa ku viimeviikon torstaina päivällä, eilen päivällä ja tänään aamulla aina käy tuon apteekin oman testin kanssa silleen että tulosikkunassa näkyy ihan pieni viiva jota pitää silmällä tiirailla, ja tulee testiajan sisällä, sitten kun olen laittanut kaappiin joksiki aikaa testin niin siihen ilmestyy vähän jälkeen sen testiajan niin punertava ja todella hyvin erottuva viiva tulosikkunaan.. Menkat pitäs huomenna alkaa mutta ei oo minkäänlaisia kipuja että ne alkais tai olis lähellä.
Mulla rintoja nipistelee niin hemmetin paljon, janottaa ja pientä vilua on ollut, sit verta on nenästä vähän tullut. Mitä mun pitäis tehä, soittaa terveyskeskukseen ja kertoa noista testeistä vai soittaa jos pääsisin ultraan kattoon onko siellä mitään.. Mulla olis viikkoja vasta 3+5 vasta jos olisin ja ennen ei ole vielä heti näkynyt testissä positiivisena vaan joillakin viikoilla 5-6.
Kertokaa mulle mitä teen. Kun haluan saada varmuuden että olenko vai en.
Mulla rintoja nipistelee niin hemmetin paljon, janottaa ja pientä vilua on ollut, sit verta on nenästä vähän tullut. Mitä mun pitäis tehä, soittaa terveyskeskukseen ja kertoa noista testeistä vai soittaa jos pääsisin ultraan kattoon onko siellä mitään.. Mulla olis viikkoja vasta 3+5 vasta jos olisin ja ennen ei ole vielä heti näkynyt testissä positiivisena vaan joillakin viikoilla 5-6.
Kertokaa mulle mitä teen. Kun haluan saada varmuuden että olenko vai en.