L
"Lissu"
Vieras
Kävin tänään apteekissa, hain reseptillä rasvaa. Apteekin ovesta jo mentäessä mun takanani yritti joku noin keski-ikäinen naishenkilö molemmalta puolelta päästä ohi. Ei mahtunut, enkä mä mahtunut väistämään kun siellä oli muitakin ihmisiä. No kun tämä täti sinne apteekkiin pääsi, niin näki että mä suunnistan ottamaan jonotusnumeroa. Niin tämä mamma JUOKSI yhden hyllyn ympäri päästäkseen mun edelle, ehti ensin automaatille ja oikein kunnolla vielä pamautti sitä saadakseen lapun.
Mä en oikein tiennyt pitäisikö alkaa nauramaan vai suuttua. Tyydyin sitten mulkoilemaan siinä jonotellessani ja nauramaan partaani. 
Ajattelin tietysti että hänellä oli vaan kova kiire ja huonot käytöstavat, mutta kun poikkesin apteekin jälkeen Prismaan (apteekki Prisman aulassa) niin siellä se täti ihan rauhassa sovitteli tarjouskenkiä.
Mikä ihme siinä on, että jotkut ihmiset ottavat kaiken kilpailuna, ja varsinkin jonottamisen?
Ajattelin tietysti että hänellä oli vaan kova kiire ja huonot käytöstavat, mutta kun poikkesin apteekin jälkeen Prismaan (apteekki Prisman aulassa) niin siellä se täti ihan rauhassa sovitteli tarjouskenkiä.
Mikä ihme siinä on, että jotkut ihmiset ottavat kaiken kilpailuna, ja varsinkin jonottamisen?