Apteekkialalla työskentely/ gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minni"

Vieras
Harkitsen oppisopimusta apteekkityöhön. Kysyisinkin, että mitä kokemuksia teillä on apteekista harjoittelijana tai teknisenä apulaisena työskentelystä?

1. Työn plussat ja miinukset?

2. Palkka?

3. oliko oikeudenmukainen esimies eli apteekkari? Jos ei niin mitä teki ja oletko vielä töissä kyseisessä paikassa? Ajattelin vaan kun olen kuullut yhtä sun toista apteekkien työilmapiiristä.

4. Apteekin henkilökuntamäärä ja paikkakunta jolla työpaikka sijaitsi?

5. Kadutko valintaasi työskennellä apteekissa eli valitsisitko samoin jos nyt niin tekisit?

6. Kannattaako mennä isoon vai pieneen apteekkiin työhön?

en ole, mutta heitän kysymyksen: Mikset lukisi itseäsi lääketyöntekijäksi tai laborantiksi? Saisit paaaaaljon enemmän valinnanvaraa työpaikkojen suhteen.
Olen töissä lääketehtaassa, siellähän on kaikki ne lääketyöntekijät ja farmaseutit ja proviisorit, jotka eivät ole apteekeissa.

Minä joka olen lääketehtaassa, olen laborantti ja siis laadunvalvonnassa töissä.
Kyllä ne lääketyöntekijät on ihan siellä linjalla. Mutta ei se samaa ole kuin makkaratehtaassa, puhdastilatyötä ja VASTUULLISTA. "mitävälii"-asenteella et kauaa siellä ole. Jos meinaan linjalla tehdään huonoa, niin se menee hylkyyn ja se tulee kalliiksi...

Mutta sanoisinko, että siistiä, kevyttä sisätyötä. Meidän firmassa hyvät henkilöstöedut, mm. 8 ylimääräistä lomapäivää.

Yhteistyössä