Apua 9-kuisen lapsen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mei:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mei:(

Vieras
lapsi sairasti PAHAN korvatulehduksen ja flunssan viikko sitten, ja imetys tyssäsi siihen! Nyt ei tule enää maitoa.

Lapsi opetettiin vauvasta lähtien syömään myös tuttipullosta. Söi sujuvasti aina silloin tällöin kun tarvitsi lisämaitoa, mutta se ´unohtui´ jossain vaiheessa,eikä enää huoli pulloa.
Eikä tissiä. Vaikkei maitoa varmaan tulekaan enää,olen pahimpaan huutoon tissiä tarjonnut. Ei kelpaa lainkaan.

Nyt nukkumaanmeno on hankalaa,ja yöllä herää huutamaan. Nukkuu perhepedissä, otan kainaloon kun herää huutamaan. Ei auta,välillä kyllä.
Päiväunille nukahtaa toki helposti vaunuun tai autoon, mutta esim.tällaisella myrskyllä on nukahdettava sisälle ja sänkyyn!
Huutaa kunnes laittaa peukun suuhunsa ja nukahtaa lopulta...
Alkaa olla rankkaa, mitä tässä voisi kokeilla?

Siis ootko antanu nyt sille pullosta vai mistä on juonu? Tuon ikäinen voi jo kiinnostua myös nokkamukista. Onko sillä mitään unikaveria, meillä ainakin unikaveri on tosi tärkeä.

Hörppyyttänyt mukista olen nyt pari päivää, kun lopullisesti meni kiinnostus tissiin. Jouduin lypsämään maitoa pois etten itse sairastu, eli maitoa kyllä tuli.

Unikaveria ei ole. Tutia joskus maistelee muttei siitäkään ole kovin kiinnostunut.

Tänään on ensimmäinen päivä jolloin en ole rintaa enää edes tarjonnut. lapsi kääntää vain päänsä jokatapauksessa.
Nyt kun ikää on jo 9 kk, pitäisikö vaan siirtyä suosiolla nokkamukiin ja keksiä joku konsti jolla lapsen saa nukkumaan paremmin? Unikoulu?

Pehmeä nokkamuki ja siitä maitoa. Syökö hyvin päivisin? Eli selviääkö ilman maitoa yöllä. Jos lapsella on nälkä, niin kyllä se tuttipulloonkin tuon ikäisenä oppii. Katso unikoulu ohjeita ja opeta samalla omaan sänkyyn nukkumaan.

Yhteistyössä