Apua, apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Teen täällä näyttösuunnitelmaa ja opettajalle ei kelpaa yllättäen mikään.
Voisitteko te auttaa mua, että mitä tähän pitäisi kirjoittaa, kun en vaan ymmärrä ???

Elinikäisen oppimisen avaintaidot:
perustelee monipuoli-sesti hoito- ja huolenpitotyössä tekemänsä ratkaisut ja toimintansa am-matillisilla tiedoilla ja esittää ongelmatilanteissa realistisia ja rakentavia ratkaisuvaihtoehtoja.

Sekä nämä kohdat ?

Perushoitoa ja huolenpitotyötä koskevien käsit-teiden ja tiedon hallinta:

perustelee monipuolisesti työhönsä liittyvät ratkaisut ja toimintatapansa tiedoilla:
ihmisen tarpeista ja voimavaroista.

terveyden ja hyvinvoinnin edellytyksistä ja päivittäisistä toiminnoista, perushoidosta ja terveydenhoidosta.

elimistön normaalista rakenteesta ja toiminnasta.

[QUOTE="vieras";23125168]Siis mitä sun pitäis kirjoittaa? Noista aiheistako näyttösuunnitelma? Sori, mut en ymmärrä.[/QUOTE]

Niin just, mun pitäisi kirjoittaa KUINKA mä näytän nuo asiat työssäni ja mä en tajua, että mitä mun pitäisi noihin kirjoittaa ?????

[QUOTE="väsynyt";23125256]Niin just, mun pitäisi kirjoittaa KUINKA mä näytän nuo asiat työssäni ja mä en tajua, että mitä mun pitäisi noihin kirjoittaa ?????[/QUOTE]

Sä et varmaa ole sitten valmis suorittamaan ko. näyttöä, jos et osaa kertoa kuinka työssäsi toimit. Sinun ammattitaistoasi siinä kysytään. Ei kaksplussalaisten.

Tuohon on vaikea antaa yksiselitteistä vastausta, sillä näyttösuunnitelmahan räätätöidään aina kyseiseen harjoittelupaikkaan, jossa näyttö annetaan. Ekassa on kyse siitä, että sun täytyy osata perustella tekemäsi hommat teoriaa hyväksikäyttäen ja esittää ongelmiin ratkaisuja. Se, miten sä sen konkreettisesti näytät, niin ota jokin hoito- ja huolenpitotyön osa-alue (esim. hengityksessä avustaminen tai lämmön tarkkailu, mikä nyt harjoittelupaikkaasi sopii), ja kirjoita näyttäväsi se tiettynä päivänä sekä perustella tekemisesi. Jne.

Mä en tuota vielä ole tehnyt, se on keväällä eessä itselläkin :D

Yhteistyössä