APUA, elämäni suurin ihastus laittelee "iskuviestejä" ja vaatii saada päästä kanssani treffeille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei siinä muuten mitään, mutta minä olen varattu! Koska olen kuitenkin yhä niin lääpälläni tuohon ihastukseeni, en ole kyennyt sanomaan, että elän parisuhteessa enkä voi näin ollen tehdä hänen kanssaan mitään.

Mä oon niin heikko ja huono ihminen. :( Ja tuo ihastukseni on sitä pelimies-sorttia, eli ei halunnut koskaan sitoutua, kun taas minä haaveilin parisuhteesta. Mieheltäni sain sen mitä halusin, mutta ihastus jäi silti kummittelemaan... ja on alkanut nyt taas osoittaa kiinnostuksen merkkejä.

Saanko mä tekstiviestiflirttailla hänen kanssaan? Edes... mä tarvitsen nää perhoset mahanpohjassani!

Kuule sä voit jatkaa tuota teerenpeliä sen ihastuksen kanssa ja ottaa riskin et jäät ukolles kiinni siitä ja syntyy sisällisota tai sä kerrot sille ihastukselle että sä asut jo yhden miehen kanssa ja oot sen kanssa vakavissasi, saattaa ne tekstarit loppua siihen ja jäät kattomaan mitä elämä tuo tullessaan. Onnea ja menestystä, kumman sitten aiot valitakkin. Itse valitsin sen jälkimmäisen vaihtoehdon noin 5vuotta sitten.

Yhteistyössä