Apua,en tiedä pitäisikö ottaa sikainfluenssarokote 7v.pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljän äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljän äiti82

Vieras
Huomiseen mennessä piäisi ilmoittaa koululle että otetaanko poitsulle se rokote..Ymmärsin että rokottavat marraskuun lopussa-joulukuussa ja kuulin että poitsun koulussa olis possutautia ja tänäänkin poitsu sanoi että 5 oppilasta oli poissa koulusta..Ihan perusterve poika on mutta en tiedä pitäiskö rokottaa vai ei.Perheessämme on myö 3 nuorempaa lasta,nuorin 6kk.

Minä olisin ehkä enemmän sitä mieltä että ein ottaisi pojalle rokotetta mutta pitää miehen kanssa vielä illalla jotella.Mutta toisaalat pelottaa jos ei ota rokotetta ja sit tuleekin jotain vakavampaa pojalle ja muille lapsille(5,5v,3v ja 6kk)

Ottakaa hyvät ihmiset rokote. Perusterve lapsesikin voi kuolla siihen. Miten sen jälkeen selviäisit maailman pahimman surun kanssa kun samalla myös syyllisyytesi olisi hirveä: rokote antaa 90% suojan.

Minä oon aika vähän seurannut noita possunuha juttuja ja oikeastaan vasta nyt tosissaan "herännyt"pelkäämään sitä..Hulluks tässä taitaa tulla miettiessä mitä teksi sen rokotteen kanssa..

Älkää jaksako linkittää tota Antti Heikkilää joka paikkaan. Tyyppi on foliohattu joka ei tiedä mistä puhuu. Mitään tieteellistä pohjaa höpinöilleen ei ole.

Ottakaa kaikille lapsillenne se rokote jos saatte!!! En ymmärrä miks ihmiset eivät sitä ota!! Antakaa mulle sitten!! perusterve aikuinen ihminen joka ei saa sitä rokotusta varmaan ikinä vaikka haluaisikin!!!

THL on kaikkein puolueellisin taho.

Sitä paitsi tässä vaiheessa se rokotteen ottaminen alkaa jo olla myöhäistä. Kestää 2-3 viikkoa ennen kuin se alkaa tehota, eikä niitä vielä edes etelässä saa. Epidemian elinaika mitataan "viikoissa, ei kuukausissa", joten taudin saa hyvin todennäköisesti vaikka ottaisikin rokotteen. Tollasia turhia rokotteita ei meille oteta kun ollaan kaikki perusterveitä.

Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.

Yhteistyössä