apua hiivatulehdukseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
olen 15 vuotias ja minulla taitaa olla hiivatulehdus. en haluaisi asiasta äidilleni kertoa ja olen lukenut että canesten combi ym. ilman reseptiä saatavia tuotteita ei saisi käyttää ilman lääkärin määräystä jos kyseessä on ensimmäinen tulehdus. en kuitenkaan viitsisi lääkäriinkään lähteä kertomatta äidilleni. olisiko vinkkejä miten hiivatulehduksen saisi parannettua ilman apteekki tuotteita?

Osta apteekista Canesten Combi, ei se mitään vahinkoa auta vaikkei hiivaa olisikaan. Reseptivapaat tuotteet on niin turvallisia. Muista välttää sokerin syömistä.

Niitä ei syödä vaan tungetaan sinne missä oireet ilmenee... :D Saa kyllä käyttää, mutta jos hiiva aina vaan uusii ja uusii, niin sitten lääkäri voi kirjottaa jonku kunnon kuurin, joka tappaa varmasti pöpöt.

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Niitä ei syödä vaan tungetaan sinne missä oireet ilmenee... :D Saa kyllä käyttää, mutta jos hiiva aina vaan uusii ja uusii, niin sitten lääkäri voi kirjottaa jonku kunnon kuurin, joka tappaa varmasti pöpöt.

:D Kato, mulla ei leikannu ollenkaan, kirjoitin ihan vahingossa tuon"syödä", tässä on niin paljon ollu puhetta lähiaikoina lääkkeiden syömisestä...heh.

Yhteistyössä