Hae Anna.fi-sivustolta

Apua hormonifinneihin!

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Epätoivoinen, 21.08.2017.

1. Epätoivoinen Vierailija

Olisikohan jollakin hyväksi havaittuja vinkkejä näiden ehkäisyyn, kuten myös jälkihoitoon? Mulla on aina ollut ihan virheetön iho, kunnes sitten raskauden jälkeen tämä alkoi. Lapsi on kohta 2, eikä tilanne rauhoitu. Syön terveellisesti, mutta heti jos herkuttelen, finnejä. Menkkojen aikaan aina, yleensä monta. Suurin osa sellaisia kivoja kipeitä paiseita, jotka ei edes ihon alta nouse. Välillä tilanne on ollut jo parempi, välillä tulee pitkin kuukauttakin... Alkaa oikeasti jo masentaa.

Kosmetologilla käynyt pariin otteeseen ja rasvaan/putsaan naaman aamuin illoin, mutta alkaa olla epätoivoinen olo kun kaikki neuvoo eri tuotteita jne. Hoitovapaalla edelleen joten ei ole varaa ottaa ihan kaikkea testiin. Entä jälkien parantelu sitten? Apteekkiin vai jotain muuta?

30+ ja teinien ongelmat. :(

2. hanna36v Vierailija

Teepuuöljy auttoi minua. Vedellä kostutettuun vanulappuun 2-3 tippaa puhdasta teepuuöljyä ja sillä pyyhin kuin olisi kasvovettä. Mutta vain finnien ja finnirykelmien ja alkavien finnien kohdilta. Tuo laimennus ehkäisee liiallisen kuivumisen.

3. pimpelipom Vierailija

Hormonit on hormoneita, tarkkaile syömistäsi, ei sen kummempaa. Mulla auttoi finnien kuivattamiseen, myös kipeiden pattien, porkkanakuuri. Mutta ei niitä kannata hirveesti syödä, menee iho kellertäväksi.

4. MariK Vierailija

Moikka! Mulla oli vuosia sama ongelma, paini hormoneista johtuvien iho-ongelmien kanssa. Kokeilin ruokavaliot, teepuuöljyt, sinkit, antibiootit, apteekin tuotteet.. Mikään ei auttanut ennen kuin löysin nykyisen ihonhoitotuotesarjani :) laita postia mulle [sähköposti moderoitu. ei yhteystietoja palstalle] niin kerron lisää, mun kautta saat tilattua.

Lasted edited by : 12.09.2017

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri