Apua Huuto.netin kanssa .. !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuiterissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuiterissa

Uusi jäsen
05.06.2012
2
0
1
Alotin huutonetin käytön pari päivää sitten. Laitoin sinne pari lippua myyntiin 80 eurolla. No, tänään illalla kaheksalta
oli tullut kysymys: "Hei! Tarjoan 70e lipuista. Maksan Nordean tililtä vaikka heti, jos laitat heti tiistaina postiin? Jos on eri pankki, voin ottaa kuvaruutukopion maksutodisteeksi. Käykö?"

Kohde oli mennyt parin tunnin päästä kiinni, ja huomasin vasta äsken tuon kommentin. Oon tosi uusi huutonetin käyttäjä, joten en ymmärrä että voinko silti myydä liput tarjoajalle vaikka aika on mennyt umpeen? ja miten mun pitäisi toimia jos haluan ne myydä? mitä vastaan tohon, auttakaa :x mulla on tosiaan osuuspankissa tili, ja mikä toi kuvaruutukopio on :D onko se sama kun kuvakaappaus? äh auttakaa tyhmää hädässä..

Onko lipuilla kiire myydä? Itse en lähetä mitään ennen kun raha tilillä. Kuvakaappauksia kun pystyy muokkaamaan eli siihen ei kannata luottaa. Jos mahdollista pistä kohde uudelleen myyntiin ja vain päivän myyntiajalla jos on kiire saada myytyä.

Juu, pistä uudelleen myyntiin päivän-parin myyntiajalla ja vinkkaa tolle kysyjälle, että kohde on nyt uudestaan myynnissä. Sinuna pistäisin nyt sen 69 euroa hintaa (siitä korotus 1e on sen 70e) kun ei viimeksi ilmeisesti mennyt kaupaksi.

Yhteistyössä