apua huutonetistä,postittamisesta ulkomaille,vstaaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hippu

Vieras
minulle on tullut kysymys huuto-netissä englannin kielellä ja mun englannintaito siis on äärimmäisen huonoo.
sen verran tajusin (omasta mielestäni) että kyselee postikuluja yöpaidasta
mikä oli germany?? paljonko ne voisivat olla kun suomessa varmaan 1,40-2,70e

ja miten ihmeessä sille vastaan mitään kun en osaa kirjoittaa mitään englanniksi

Germany on Saksa :) ja jos kirjeenä menee ja postimaksu Suomeen olis tuon 2,70 niin saksaan menee 3,80 euroa.

Tuosta vastauksesta en osaa sanoa, englanninkielentaito "hieman" hukassa :)

juu olishan se kiva saada vaikka myytyäkin. mutta tosiaan enkku ei oo kyl mikään vahva taito ollu ikinä.

jos vaikka jotenkin tyyliin kirjottas näin

"hei potikulut ovat sen ja sen verran" mitäs viä??

Vastaus:
Hi,
the postexpenses are 3,80e.
And the estimate arrive time is 3-4days after I have leave it in post.

oisko tossa?
(hei,postikulut ovat 3,80. Ja arvioitu saapumisaika on 3-4päivää sen jälkeen kun olen jättänyt postiin)

kiitos kai se pitääjotain sönköttää onko saksassakin eurot? (tyhmä minä)
pitää vielä täällä katsoo millaiseen pakttiin menee´maxikirjeenä näytti olevan 7,70 eihän ton kyllä luulis menevän kun yöpaita on

mulla ei tuota vaakaa ole mutta koitin paketoida sen. ei taida mennä ainakaan suomessa 1,40 kuluilla vaan ehkä 2,70.
tämä yöpaituli siis on ihan nilkkoihin asti.

eli onko ne tuo 3,80 mikäs siitä seuraava maksu on kun oli 1kg 6,90 ja maxikirje 7,70 ei tuo kyllä kiloa paina. eikä viittis odottaa maanantaihin asti että pääsis postiin

Alkuperäinen kirjoittaja hippu vielä kysyttävää:
mulla ei tuota vaakaa ole mutta koitin paketoida sen. ei taida mennä ainakaan suomessa 1,40 kuluilla vaan ehkä 2,70.
tämä yöpaituli siis on ihan nilkkoihin asti.

eli onko ne tuo 3,80 mikäs siitä seuraava maksu on kun oli 1kg 6,90 ja maxikirje 7,70 ei tuo kyllä kiloa paina. eikä viittis odottaa maanantaihin asti että pääsis postiin

Joo eli tuo 3,80 vastaa sitä Suomessa lähetettyä 2,70 euron KIRJEmaksua, eli jos saat kirjeeseen mahtumaan sen hyvin taiteltuna. www.posti.fi löydät mittatiedot millaiseen pitäisi mennä että menee kirjeenä jne.

Jos yöpaita ei mahdu sellaiseen pakettipussiin joka mahtuu postiluukusta sisään on hintana silloin maksikirje. Itse lähetin Englantiin joulukuussa paketin jossa oli paita ja dvd-levy ja ne meni maksikirjeenä hinta oli siin 5-7 ? välillä.

Uusimmat

Yhteistyössä