Apua kaivataan (raskaustestistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himo testaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himo testaaja

Vieras
Täällä loppu kierrolla mennään ja kun testit kaapissa polttelee sormia (ei vaan jaksa odottaa).
Tein aamu pissasta clearblue digin ja kauhee pettymys kun luki ei raskaana. Netistä olen lukenut joidenkin avanneen tuon ja tulkinneen viivoja niin tottahan minäkin hulluuksissani avasin sen ja siellä liuskassa oli tosi selkeä haamu.
Mutta tuleeko sinne aina semmonen? Vai olisko ollut mahdollista, että härveli ei vielä tulkinnut sitä plussaksi?

Onko kellään siis kokemuksia tuon testin aukomisesta?

Ja tää oli se pelkkä raskaana/ei raskaana ilman viikkoja.

Viivat ei kerro mitään, mutta clearbluen digitaali ottaa plussan vasta "vahvemmilla" pitoisuuksilla joten voi olla ettei pissassa ole tarpeeks HCGtä vaiks olisitkin raskaana. Joten parin pv päästä uusiks :)

Mä en ole ikinä tajunnut, että miksi edes pitää alottaa se testaaminen "ennen aikojaan", kun kyllähän se selviää se raskaus myöhemminkin. Ja sen nyt sanoo järkikin, että jos testejä käytetään niiden ohjeiden vastasesti, niin tulos ei ole luotettava.

testiä kannata avatakaan kun ne viivat on aina siellä! Noissa digeissä kannattaa kahtoa vaan sitä ulkokuorta :D

Mutta testaa ihmeessä uudestaan vähän myöhemmin jos epäilyttää.

Digitestiin tulee siihen tikkuun aina 2 viivaa. Se ei tarkoita yhtään mitään raskauteen liittyvää vaan se on vaan miten se testi toimii. Kannattaa käyttää googlea "digital pregnancy test" niin löytyy miljoonia tarinoita ja varoituksia tuosta. Muistaisin et pääsee jopa Clearbluen valmistajan sivuille jossa toi on yksi niistä FAQ johon ne ihan itse vastaa et ei ne viivat mitään tarkoita.

Kaapista löytyi vielä One step liuska testejä ja kun pissa vielä purkissa oli niin tein semmosenkin ja siinä on hyvin hyvin hailakka viiva jota en ennen siihen ole saanut vaikka olisin katsellut miten päin. Kunhan tuo ukko herää niin täytyy käskeä sen katsomaan sitä ettei viiva ole minun vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.

Ja tiedän että pitäisi odottaa testailun kanssa myöhempään ajankohtaan, mutta nyt pitkän yrityksen aikana minusta on tullut erittäin kärsimätön. Edellisiä lapsia tehdessä jaksoin aina hyvin odottaa, mutta ne tärppäskin melkein heti.

Täytyy huomenna tai mielummin ylihuomenna testata uudelleen.

Jännittää ihan hirmuisesti. =) Voi kunpa ne viivat olis nyt sitä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja himo testaaja:
Kaapista löytyi vielä One step liuska testejä ja kun pissa vielä purkissa oli niin tein semmosenkin Kunhan tuo ukko herää niin täytyy käskeä sen katsomaan sitä ettei viiva ole minun vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.

=)

Mutkun ei niitä liuskojakaan sais kattella sen testiajan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja himo testaaja:
Kaapista löytyi vielä One step liuska testejä ja kun pissa vielä purkissa oli niin tein semmosenkin ja siinä on hyvin hyvin hailakka viiva jota en ennen siihen ole saanut vaikka olisin katsellut miten päin. Kunhan tuo ukko herää niin täytyy käskeä sen katsomaan sitä ettei viiva ole minun vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.

Ja tiedän että pitäisi odottaa testailun kanssa myöhempään ajankohtaan, mutta nyt pitkän yrityksen aikana minusta on tullut erittäin kärsimätön. Edellisiä lapsia tehdessä jaksoin aina hyvin odottaa, mutta ne tärppäskin melkein heti.

Täytyy huomenna tai mielummin ylihuomenna testata uudelleen.

Jännittää ihan hirmuisesti. =) Voi kunpa ne viivat olis nyt sitä. =)

Voi kuule ymmärrän tuon kärsimättömyyden todella hyvin! :) peukutetaan että plussa tulisi, jos ei tänään vaikka myöhemmin!!!

Mä testasin tolla samalla missä ei ole viikkoja, kp 26/28 ja antoi tuloksen ei raskaana. 29/28 sain hailakan viivan halpistestiin ja digitestiin, jossa viikot raskaana 1-2. Eli voi sullakin vielä plussa tulla. Mulla nyt viikkoja 6+0.

Ja mä ostin digitestin kokeilunhalusta ja siksi, ettei tarttisi tulkita viivoja/haamuja/viivanpaikkoja ja koska meidän apteekissa oli tarjouksessa, et noi 2 digitestii maksoi yhteensä 11 euroo.

Mä oon aina mietiny just tota ku sanotaan ettei testejä saa kattoo nää sen ja sen ajan jälkee ja että tulos ei ole enää luotettava ja että muuttunee vääräksi?
Mulla testitulos ei muutu kun sen kerran on tehny.Ei sitte millään.
Haaleakin viiva on viiva aina.
Mun vanhin testi jota säilytän poikavainaani musitoksi,on edelleen siinä tilassa kuin se oli ottohetkellä.
Jos on tullu negaa,ei se ole nää plussaksi muuttunut.

Mut tosta digitaalisesta haluisin tietää kun siinä on se viikkonäyttö,että toimiiko se?
Itse teen sen tänään (pilleriraskaus) ihn vaan sillä että varmistais mulle viikot enne alkuraskauden ultrausta...

Yhteistyössä