P
petetty
Vieras
Olin 10pv lomalla, sinä aikana poikaystäväni meni pettämään minua toisen naisen kanssa. Soitti heti sen tapahtuduttua ja kertoi mitä oli käynnyt, lomalta tultuani, selvisi, että oli saman tehnyt seuraavana päivänä saman naisen kanssa, koska oli tällöin ajatellut, että eroaisimme, eikä hän voi enää seurustella kanssa sen takia mitä meni tekemään. Emme kuitenkaan eronneet, vaan minä halusin koittaa jatkaa, sillä rakastan häntä todella paljon, kuitenkin asia vaivaa minua hyvin paljon ja tällä hetkellä on hyvin hankala luottaa. Asiaa ei helpota se, että nainen kenen kanssa petti minua, soittelee melkein joka päivä ja kyselee miten menee jne, odottaa sitä hetkeä kun eroaisimme.
Ne ketkä ovat kokeneet saman, pystyykö siitä pääsemään ikinä yli vai jääkö se aina vaivaamaan. Haluaisin kuitenkin jätkäni kanssa mennä joku päivä kihloihin ja naimisii ja hankia perheen. Suhteemme oli kuitenkin ennen tätä ollut jonkuu aika huonolla pohjalla, tapeltiin paljon ja olin erittäin mustasukkainen, joten tavallaan syytän itseäni siitä mitä poikaystäväni meni tekemään
Ne ketkä ovat kokeneet saman, pystyykö siitä pääsemään ikinä yli vai jääkö se aina vaivaamaan. Haluaisin kuitenkin jätkäni kanssa mennä joku päivä kihloihin ja naimisii ja hankia perheen. Suhteemme oli kuitenkin ennen tätä ollut jonkuu aika huonolla pohjalla, tapeltiin paljon ja olin erittäin mustasukkainen, joten tavallaan syytän itseäni siitä mitä poikaystäväni meni tekemään