Apua kaivattaisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty

Vieras
Olin 10pv lomalla, sinä aikana poikaystäväni meni pettämään minua toisen naisen kanssa. Soitti heti sen tapahtuduttua ja kertoi mitä oli käynnyt, lomalta tultuani, selvisi, että oli saman tehnyt seuraavana päivänä saman naisen kanssa, koska oli tällöin ajatellut, että eroaisimme, eikä hän voi enää seurustella kanssa sen takia mitä meni tekemään. Emme kuitenkaan eronneet, vaan minä halusin koittaa jatkaa, sillä rakastan häntä todella paljon, kuitenkin asia vaivaa minua hyvin paljon ja tällä hetkellä on hyvin hankala luottaa. Asiaa ei helpota se, että nainen kenen kanssa petti minua, soittelee melkein joka päivä ja kyselee miten menee jne, odottaa sitä hetkeä kun eroaisimme.
Ne ketkä ovat kokeneet saman, pystyykö siitä pääsemään ikinä yli vai jääkö se aina vaivaamaan. Haluaisin kuitenkin jätkäni kanssa mennä joku päivä kihloihin ja naimisii ja hankia perheen. Suhteemme oli kuitenkin ennen tätä ollut jonkuu aika huonolla pohjalla, tapeltiin paljon ja olin erittäin mustasukkainen, joten tavallaan syytän itseäni siitä mitä poikaystäväni meni tekemään

Eihän tuosta tule mitään. Poikaystäväsi selkeästi haluaa sen toisen petiin, joten jätä se sika. Ansaitset oikeasti miehen joka tahtoo olla sinun kanssa ja vain SINUN kanssa, eikä käydä vieraissa tai pitää toista tyttöä varalla.

Koska rakastan häntä ja pitkästä aikaa elämässäni, mul oli tavallaa hyvä olla ja kun ollaan kahdestaan, uskon siihe, että kaikki saadan korjattua, mutta sitten välillä mieleni palaa tohon ja pelkään sitä, ettei tätä saadakkaan korjattua.

niin mäkii mieti sitä, että ku teki toisen päivänä sen heti uudestaan, mutta toisaalta, se oli niin hajalla ennen sitä, en halua kertoa mitä kaikkee on käyny, koska joku meidä tuttu voisi tunnistaasiitä meidät. Ja poikaystäväni oli kännissä silloin kun ton teki, ei ollu kuulema tajunut mitä oli tapahtanut. Mut en oikeest tiedä, tuntuu vaa niin oudolta ja pelkään, että tekee sen viel uudestaan.

Kyllä tuosta voi päästä yli ajan kanssa. Riippuu ihan siitä, mitä te molemmat haluatte. Ja se toinen nainen voisi nyt kyllä lopettaa soittelut, kunnes olette keskenänne asian selvittäneet.

Joo, eli on mahdollista päästä yli, okei hyvä. Mä toivoisi oikeesti, että se asia joku päivä lakkaisi vaivaamasta minua näin helvetin paljon. ja ymmärrän sen että joidenkin korviin tää kuulostaa joltain pilalta, mutta kun tämä ei ole. Se on helpommin sanottu ku tehty, että se toinen nainen lakkaisi sen soittelun. Siitä on sille sanottu, mä oon niin monta kertaa sanonu sille, että olisi hyvä ja lopettaisi, ehk se tajus tos toissa päivänä ku soitti ja sit jätkä anto kännyn mulle, jotta mä vastaisin, etttei se ole tervetullut meidän elämään. Poikaystävni sisko on sanonu sille myös ja poikaystävänikin on sanonu, että lopettaa soittelun ja että rakastaa minua ja haluaa olla minun kanssa. Toisaalta se tyttö on meit nuorempi ja nähtävästi ihastu poikaystävääni iha täysin ja nyt oottelee sitä hetkeä, että eroaisimme, jotta vois iskeä taas kimppuun.

no itse voin sanoa kun olen kokenut vähän samanlailla että mieheni petti minua meidän seurustelun alkuaikoina hänen exänsä kanssa ja hän sitten kertoi minulle,tosiaan tämä juttu tapahtui toukokuussa 2007 ja hän kertoi minulle siitä kesäkuussa 2007,hän lupasi ja vannoi että ei enään tee mitään niin tyhmää ja mieheni kyllä katui sitä mitä oli tehnyt,noh,annoin anteeksi hänelle ja hän muutti sitten tapansa,jopa numeronsa ja laittoi salaiseksi ja pistin hänet koville..Noh selvisi että mieheni oli sitten käynyt marraskuussa 2007 hänenä tämän exän tykönä jonka kanssa oli ollut sängyssä,no mä tietenkin jätin sen ja se sit soitteli ja itki mun perään ja että lupaa tehdä kaikkesa että se saa mut takasi,no mä sit otin sen muutaman päivän päästä takasin ja kokeilin että tekeekö se lupauksensa,noh,sehän muuttui siitä sitten ihan täysin kun mä kerroin sille vähän ehtoja jos se haluaa jatkaa mun kanssa suhdetta ja ollaan nykyään vieäkin yhdessä vaikka jätin hänet 2v sitten varmaan 4 kertaa mutta aina palattiin yhteen,kait meidät oli jollain lailla tarkoitettu kuitenkin yhteen..Sitten lopuksi mieheni alkoi vihaamaan tätä hänen exää kun tiesi mitä se tekee meidän suhteelle,mieheni exä yritti joka kerta rikkoa meidän suhteen ja jos katseella vois tappaa niin se ämmä olis delannu jo heti.Säälittävä ämmä sekin on :D mun lapsuuden kavereita.Mutta en ole vieläkään unohtanut sitä tapahtumaa ja sitä että voisin luottaa häneen..Olen sanonut miehelleni että ei se niin vain tuosta lähde pois että se vie aikansa että iteppä olet sen aiheuttanu etten voi luottaa enään..Että näin meillä..Ollaan kuitenkin onnellisesti kihloissa ja meillä on yksi lapsi ja naimisiin ollaan ensivuonna kesällä menossa ja toista lasta yritetään.

Mun mies petti mua vuosi sitten. Meillä oli silloin todella tulehtunut tilanne suhteessa. Ollaan vuosi nyt käyty pariterapiassa ja tosissaa yritetään kun on noita lapsiakin. Ilman niitä en olisi tälläistä rumbaa jaksanut. Minä en ainakaan pääse yli. En ainakaan vielä enkä luota pätkänkään vertaa vaikka hän selkeesti katuu tekoaan ja se oli huomattavasti lievempi, nettiseksiä ja flirttailua ja kuvien lähettelyä saman naisen kanssa. Silti se sattuu. Mitä tulevaisuus tuo. En tiedä. Päivä kerrallaan mennään ja toivon lasteni tähden että tämä onnistuisi. Hän on todella hyvä isä ja mies lukuunottamatta tuota. Mutta en tiedä. Pääseekö tästä sitten yli? Ehkä, mutta se vaatii monta vuotta ja paljon rakkautta ja kärsivällisyyttä ja työtä työtä ja työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti89:
no itse voin sanoa kun olen kokenut vähän samanlailla että mieheni petti minua meidän seurustelun alkuaikoina hänen exänsä kanssa ja hän sitten kertoi minulle,tosiaan tämä juttu tapahtui toukokuussa 2007 ja hän kertoi minulle siitä kesäkuussa 2007,hän lupasi ja vannoi että ei enään tee mitään niin tyhmää ja mieheni kyllä katui sitä mitä oli tehnyt,noh,annoin anteeksi hänelle ja hän muutti sitten tapansa,jopa numeronsa ja laittoi salaiseksi ja pistin hänet koville..Noh selvisi että mieheni oli sitten käynyt marraskuussa 2007 hänenä tämän exän tykönä jonka kanssa oli ollut sängyssä,no mä tietenkin jätin sen ja se sit soitteli ja itki mun perään ja että lupaa tehdä kaikkesa että se saa mut takasi,no mä sit otin sen muutaman päivän päästä takasin ja kokeilin että tekeekö se lupauksensa,noh,sehän muuttui siitä sitten ihan täysin kun mä kerroin sille vähän ehtoja jos se haluaa jatkaa mun kanssa suhdetta ja ollaan nykyään vieäkin yhdessä vaikka jätin hänet 2v sitten varmaan 4 kertaa mutta aina palattiin yhteen,kait meidät oli jollain lailla tarkoitettu kuitenkin yhteen..Sitten lopuksi mieheni alkoi vihaamaan tätä hänen exää kun tiesi mitä se tekee meidän suhteelle,mieheni exä yritti joka kerta rikkoa meidän suhteen ja jos katseella vois tappaa niin se ämmä olis delannu jo heti.Säälittävä ämmä sekin on :D mun lapsuuden kavereita.Mutta en ole vieläkään unohtanut sitä tapahtumaa ja sitä että voisin luottaa häneen..Olen sanonut miehelleni että ei se niin vain tuosta lähde pois että se vie aikansa että iteppä olet sen aiheuttanu etten voi luottaa enään..Että näin meillä..Ollaan kuitenkin onnellisesti kihloissa ja meillä on yksi lapsi ja naimisiin ollaan ensivuonna kesällä menossa ja toista lasta yritetään.

Mä toivoisin, että meille menis myös näin, että iha oikeest tää onnistuisi ja jätkäkin tajuis sen, että toi muija vaa koittaa pilatameidä suhteen, mut jätkä ku on niin perkeleen sinisilmäne, niin se ei nää sitä, se vaa säälii sitä ja on sillee, ku se tyttörukka ihastu muhun ja sitä kohtaa pitää olla mukava. Koitappa sitte olla mukava toista kohtaa, ku tekis miel repii silmät päästä ja siit ämmästä näkee kuin kieroi ämmät voi olla, ku nähtii kaikki kolme ja puhuttii, se itkuu vääns siinä ja sit kehtas mulle sanoa, musta tuntuu ettei tää asia satuta sua ollenkaa ku et oo itkeny, mä katoin vaa sitä ja olin sillee joo kuule, mä oon itkeny neljä päivää putkeen ja oon iha rikki, en vaa näytä sitä, ei kuulu tapoihini. Mua niin ärsytti ja otti päähä ja ku jätkä koitti olla mukava sitä kohtaa ja sano, ettei se ole sen vika, vaan hänen vika, koska hän meni tekemään sen mitä teki. Ja kyllä mä tiedän, että mun jätkä katuu asiaa, meijän kaverit on sanonu, sitä että ´se on iteknyt ja meinas hypätä parvekkeelta alas, kun ei oikeest pystyny meinannu pystyy elää sen asian kanssa mitä teki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti89:

Mä toivoisin, että meille menis myös näin, että iha oikeest tää onnistuisi ja jätkäkin tajuis sen, että toi muija vaa koittaa pilatameidä suhteen, mut jätkä ku on niin perkeleen sinisilmäne, niin se ei nää sitä, se vaa säälii sitä ja on sillee, ku se tyttörukka ihastu muhun ja sitä kohtaa pitää olla mukava. Koitappa sitte olla mukava toista kohtaa, ku tekis miel repii silmät päästä ja siit ämmästä näkee kuin kieroi ämmät voi olla, ku nähtii kaikki kolme ja puhuttii, se itkuu vääns siinä ja sit kehtas mulle sanoa, musta tuntuu ettei tää asia satuta sua ollenkaa ku et oo itkeny, mä katoin vaa sitä ja olin sillee joo kuule, mä oon itkeny neljä päivää putkeen ja oon iha rikki, en vaa näytä sitä, ei kuulu tapoihini. Mua niin ärsytti ja otti päähä ja ku jätkä koitti olla mukava sitä kohtaa ja sano, ettei se ole sen vika, vaan hänen vika, koska hän meni tekemään sen mitä teki. Ja kyllä mä tiedän, että mun jätkä katuu asiaa, meijän kaverit on sanonu, sitä että ´se on iteknyt ja meinas hypätä parvekkeelta alas, kun ei oikeest pystyny meinannu pystyy elää sen asian kanssa mitä teki.

No höh,no noi pettämis hommat on kyllä todella ikäviä asioita ja niihin menee tosiaan aikaa että niistä yli pääsee ja pystyy luottamaan.Tiedän kun itsellänikin on vaikeaa tuo luottaminen ja yli pääseminen,mulla myös on käynyt sillain että olen alkanut miettimään sitä kun mieheni petti mua exänsä kanssa,sen ajatteleminen jopa alkaa aina oksettamaan..Silloin tuntui että voisin tehdä samanlailla takaisin miehelleni kun olin niin raivoissani ja silloin kun sain tietää että ne on sängyssä ollut niin olihan se pakko käydä oksentamassa,mun mielestä se vain oli jotenkin niin ällöttävä asia.Ei sillä ämmällä ole kyllä mikään hyvä maine täällä kaupungissa kun se tunnetaan jakorasia nimellä :D

:D no mä oon kaikille meijänkavereille asiasta maininnu ja ne on ollu sillee, että joo no tietääpä ainakin kehe ei ainakan tarvitse tutustua ja ovat olleet iloisia siitä, että me ollaan poikaystäväni kanssa voitu jatkaa eteenpäin. Toivo mukaa se ämmäkii tajuaa jättää meidät rauhaan ja mietin, että jos jatkuu viel, niin sanon, että ilmoitan poliisille kotirauhan rikkomisesta. Kun se tosiaan saattaa soittaa pariin otteeseen päivässä ja viel myöhää yölkii ja jos ei vastaa niin soittaa sitte uudestaa, yks ilta ku pelattii lautapeliä perheen kesken kahe tunni aikana oli tullu kolme puhelua ja sit ku viel soitti niin laitoin viestii, että lopettaa sen nyt heti.

Yhteistyössä