Apua kalsareiden valintaan, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 087
16 515
113
Mulla ei monia kunnon kalsareita ole, vain stringejä ja pitsisiä hipstereitä.

Ajattelin viettää jussin ja osan kesästä suht siveellisesti, paljastamatta kansalle peffaani. Säästä riippuen parhaimmassa tapauksessa alaosani on antava minihame.

Eli nyt otetaan vinkkejä vastaan! Kuvia toivoisin hyvännäköisistä tavallisista kalsareista.
Plussaa on jos ne olis niin "shortsimaiset" että voin olla pelkissä kalsareissakin. Ne tulis olla tosi hyvät päällä, koska en ole tottunut niitä pitämään. Mutta jos on tosi hyvännäköset niin siitä mukavuudesta voin tinkiä.

Uimakalsarit on liian inhat pitää, niitä en hae tällä kertaa.

Niin ja eikös sen antavan minihameen alla kuulu olla antavat alkkarit? Muistan elävästi, kun kerran nuorempana laitoin "antavan minihameen" enkä sen kummemmin ajatellut allaolevia kalsareita. Kun poletin pyörällä ja hame hulmusi tuulessa paljastaen takapuolen, ihmettelin ihmisten (naisten paheksuvia ja miesten kiinnostuneita) katseita.. Sitten tajusin vasta, että minulla oli ihan olemattomat narupöksyt hameen alla ja näytti siltä, että poljen menemään perse paljaana..:laugh:

Eli nyt otetaan vinkkejä vastaan! Kuvia toivoisin hyvännäköisistä tavallisista kalsareista.
Plussaa on jos ne olis niin "shortsimaiset" että voin olla pelkissä kalsareissakin. Ne tulis olla tosi hyvät päällä, koska en ole tottunut niitä pitämään. Mutta jos on tosi hyvännäköset niin siitä mukavuudesta voin tinkiä.
alushousut1-390x318.png

Mulla ei monia kunnon kalsareita ole, vain stringejä ja pitsisiä hipstereitä.

Ajattelin viettää jussin ja osan kesästä suht siveellisesti, paljastamatta kansalle peffaani. Säästä riippuen parhaimmassa tapauksessa alaosani on antava minihame.

Haluat siis pitkät alushousut jotta minihameesta ei tussu vilku? Selvä. :D

Vinkki, osta kunnon vaatteita.

Siis mitä, ei hametta?!:O No ei kait siellä niin kylmä ollu. Nytkin olin hameessa liikenteessä.

Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä, vielä voin laittaa hameenkin, joten kalsarit tarvitsin. *lauleskelee*

Kalsarit hommattu!:attn: Kiitos vasemman käen rukkaselle vinkistä.:flower::heart:
Kyllä näissä kelepaa, eriväriä ovat mutta malli on sama.=)
7321462123285_sportamore_003.jpg

Haluat siis pitkät alushousut jotta minihameesta ei tussu vilku? Selvä. :D

Vinkki, osta kunnon vaatteita.

Mullahan on kunnon vaatteita.:O
Laitan vähän pidemmän hameen noiden borgien kanssa, ja noita borgeja voi käyttää ihan pelkästäänkin.
Ostin myös perinteisiä kalsareita, if u must know,
970003-0001_1

näitä voip käyttää minarin kanssa.:)

Yhteistyössä