Apua!!! Kamalat kivut alavatsassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mievaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mievaan

Vieras
Olen nyt syönyt clomifen lääkettä ja menkkojen piti alkaa sunnuntaina, mutta eipä ole näkynyt. Sitä vastoin AIVAN HIRVEÄT kivut alkoivat eilen. Minulla on lääkkeenä panadol 1 g, ja panacodia. niillä on yleensä kivut lähteny. En ole juuri nukkunut, istuminen mahdotonta (varsinkin autossa, kun tärähtelee)
Hitto, mä tuun hulluksi sattuu niin lujaa. pitäiskö mennä näytille vai onko tämä normaalia clomifenia käytäessä?

mun tuli ekana mielen kohtutulehdus jonka sairastin tuossa taannoin. kävelin kaksinkerroin kun alamaha oli niin pahuksen kipeänä..
kannattaahan se näytillä käydä. clomifenista en osaa sanoa mitään :(

Haittavaikutukset

Naiset: Tavallisimpia reversiibeli munasarjojen suurentuminen ja rakkuloiden muodostuminen, kuumat aallot, mahan tai lantion alueen vaivat ja kivut, joihin joskus liittyy pahoinvointia tai oksentelua. Rintojen aristusta, epänormaaleja kohtuverenvuotoja, emättimen kuivuutta, painonnousua, päänsärkyä ja lisääntynyttä virtsaamistarvetta. Ohimenevää näön hämärtymistä. Harvoin iho-oireita, kuten urtikariaa tai hiustenlähtöä. Huimausta, hermostuneisuutta, unettomuutta ja masentuneisuutta. Joskus muutoksia maksakokeissa.

Ei ole turhaan mennä lääkäriin jos on vaikea olla, kun sattuu niinb paljon. Tommonen paisunut keltarauhasrakkula voi olla aika kipeä, se voi säteillä peräaukon suuntaankin. joskus niille kai pitää tehdä jotain, jos ei häviä itsestään. mene vaan näytille.

mulla oli viikon pientä kipua alavatsassa ja yhtenä aamuna oli niin kipeä etten pystyny kävelemään, menin lattioita pitkin ja oli huono olo. menimpä vielä lääkäriin ja alkava kohtutulehdus siellä oli, mut oli niin sietämätön kipu enkä tienny mistää kohtutulehduksista ni ompaha siitäki otettu nyt selvää.nyt on antibiotti eikä kipuja oo enää ollut.

Yhteistyössä