Apua! Kerronko tutulle vai en...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimi"

Vieras
Sain juuri kuulla, että yksi tuttavani on menossa kesällä naimisiin. Hän ei asu Suomessa, ja luulin hänen ja poikaystävänsä jo eronneen (aika on-off -suhde heillä muutenkin). Varsinkin kuin näin kyseisen miehen Suomessa toissaviikolla baarissa aika intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa. En nähnyt esim. suutelua, mutta kovin läheistä tanssia oli. Pitäiskö mun kertoa mun tutulle ulkomailla tästä...?

Pitää kyllä vielä pohtia. Tämä ei ole mikään oikea kaverini, joten ei haittaa, vaikka "välit" menisivätkin. Toisaalta, mitäpä tuo minulle kuuluu, eikä tämä tuttavani varmasti saa tietää, että minä olen nähnyt (ellei sitten suoraan minulta siis kuule). Joten ehkä on parempi olla sekaantumatta...

Miten itse haluaisit? Haluaisitko että tuttavasi olisi hiljaa jos näkisi sinun miehesi noin? Kannattaa aina miettiä asioita omalle kohdalle, silloin ymmärtää niiden merkityksen myös toiselle... Voihan olla että tuttavallasi on avoin suhde, silloin olet todistanut luotettavuutesi muttet tehnyt vahinkoa :)