Apua kirpparihinnoitteluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppismyyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppismyyjä

Vieras
Eli mitä voisi pyytää

*lähes käyttämätön carenan pehmeä kantokoppa
*äp:n toppapuvuista + muista vauvojen fleece- ja kevyttoppapuvuista
*äitiyshousuista ja paidoista, osa housuista aika kuluneita
*toimivista ranga-tanga apinoista

No näppärä vinkki on se mitä itse olisit valmis maksamaan kyseisitä tuotteista kirpparilla.

Ja sellasia kuluneita vaatteita joita et itsekkään enää huolis ei edes kannata viedä muutaku sinne ilmaislaatikkoon.

Onko teillä vielä rattaat käytössä vai miks erillinen kantokoppa? Jos se kuuluu rattaisiin ni se kannattaa säilyttää siihen asti ku rattaat oot valmis myymään. Menee paremmin kaupaksi ku on kaikki osat mukana.

Joo, rattaat on käytössä vielä varmaan pari vuotta, mutta yritän päästä ylimääräisestä tavarasta eroon tilaa viemästä ;) 3 kassillista vaatetta oon jo vienyt uff:in laatikkoon.

en osaa auttaa, itekin tuskailen hinnoittelun kanssa.
Ei oo tarkoitus olla ilkeä tms, mutta miksi äp:n toppapuku (tai muita vaatteita) pitää myidä kun ne on ilmaseks saanu?

Alkuperäinen kirjoittaja unea:
en osaa auttaa, itekin tuskailen hinnoittelun kanssa.
Ei oo tarkoitus olla ilkeä tms, mutta miksi äp:n toppapuku (tai muita vaatteita) pitää myidä kun ne on ilmaseks saanu?

Ööö, no mitäs niille pitäisi tehdä, laittaa kierrätykseen siksi, kun ne on saatu ilmaiseksi? Pitääkö näin tehdä kaikille muillekin saaduille vaatteille? Näin pienituloisena ois kiva saada kirpparitavarasta muutama euro. Lähinnä olin noille toppapuvuille ja kuluneemmille äitiyshousuille ajatellut hinnaksi euron ja vähän paremmille 2-3 ? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näin pienituloisena ois kiva saada kirpparitavarasta muutama euro. Lähinnä olin noille toppapuvuille ja kuluneemmille äitiyshousuille ajatellut hinnaksi euron ja vähän paremmille 2-3 ? :)

Samaa mieltä, myyntiin vaan! Mielestäni mainitsemasi hinnat ovat sopivat! Äitiyshousuista voisi pyytää jopa enemmän jos ovat suht hyväkuntoisia, koska maksavat jo uutenakin yleensä enemmän kuin "tavalliset" vaatteet.

äp uudenveroinen toppapuku max 5e
kuluneet äippähousut 1-2e
paremmat äippähousut 5-8e
kantokoppa siisti 10-15e
fleece ja toppapuvut 5e->
apinat 3-5e?

Noin itse hinnoittelisin jos eroon haluisin päästä

Yhteistyössä