Apua kumman valitsen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alfalfa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis se vain ON niin, että toiset miehet ovat seksiin, ja lisääntymiseen (ns alfauros, bad boy, barbipoika), ja heistä ei todellakaan ole hyviksi kumppaneiksi ja perheenisiksi ja toisista taas olisi, mutta he eivät vetoa seksuaalisesti.

Tämä on siksi, että alitajuisesti haluat toisen geenit lapseesi, mutta toisen koet hyväksi mieheksi ja kumppaniksi _itsellesi_.

Parasta olisi naisellekin elää yhteiskunnassa, jossa olisi ok pitää kaksi poikaystävää, toinen seksiin, ja toinen johonkin todelliseen suhteeseen.

Nämä naistenmiehet, joilla sekskumppaneita riittää, komeat ja menestyneet, lopulta jäävät yksin, koska naiset tietävät että he ovat arveluttavia perheenisiksi. Ei siis kannata muiden miesten kadehtia niitä, sillä he ovat lopulta yksinäisiä vanhuksia kun ulkonäkö romahtaa. Naiset kuitenkin haluavat yleensä hyvän kumppanin elämäänsä, eivät vain seksiä.

Onkohan tää totta, vois nimittäin ihan hyvin olla jonkun laatima tarkoituksellinen keskustelunavaus. Sopivasti kaksi ääripäätä ja ei kun keskustelu pystyyn, kumpi vai kampi?

Jos tämä nyt sitten olisi totta, niin eihän ap:lle voi muuta sanoa, kuin että et kai tosissasi kysy TÄÄLTÄ opastusta? Jos noin epävarma olet, niin kumpaankaan ei kannata kiinnittyä. Tai sitten sinun on valittava vain toinen, seurusteltava aikasi hänen kanssaan ja siitä sitten tiedät, oliko ratkaisu oikea vai ei. Jos ei ollut, sitten koitat etsiä sen toisen käsiisi, jos se vielä mahdollista on. Elämä ei ole oikeudenmukaista, ainakaan siinä mielessä, että voisit tässä pyörittää kahta miestä samanaikaisesti ja puntaroida heidän ominaisuuksiaan. Sinun on kokeiltava toista tai toista. Kahden miehen kanssa yhtäaikaa seurusteleminen on julmaa molempia kohtaan ja tulee ennen pitkää ilmi joka tapauksessa. Sitten menetät heidät kummatkin ja saat kuulla vielä erään tietyn nimityksenkin itsestäsi, tältä "alfaltasi" ainakin.

Joten ei muuta kuin "entten tentten teelikamentten..." jos et muuten ratkaisua aikaan saa.

Jokainen järkevä ja jo elämää nähnyt naisihminen neuvoo ilman muuta sinua ottamaan sen vähemmän alfan, nuoret ja innokkaat tietenkin sen komeamman. On oma asiasi, kumpaa puolta kuuntelet. Eihän täällä kukaan tiedä eikä tunne niitä miehiä oikeasti. Heissä voi olla vaikka mitä sellaisiakin puolia, joita sinäkään et vielä tunne.

No siksihän minä haluankin juuri nyt valita, koska EN halua pitää kahta miestä samaan aikaan kierroksissa!

ja hieman karrikoidustu ehkä kirjoitin, mutta tilanne on tosi!

Ja miksi joku moittiisiitä' että puhuin "alfan" statuksesta ja ulkonäöstä? Minähän vain TIEDOSTAN ne eittämättömät tosiasiat jotka MYÖS toisen ihmisen attraktioon vaikuttavat!

Joku toinen nainen vaan sanoisi että mies on niiin iihaaannaa, ja vaan "sattuu" olemaan todella komea, varakas, ja hurmaava, mutta valitsi sen rakkauden perusteella. No, olisiko tämä nainen yhtä hullaantunut ja ihastunut tästä miehestä jos se olisi ruma ja köyhä, eikä herättäisi kunnioitusta ja ihastusta myuissa ihmisissä? You might think twice.

Minä vain realistisesti tajuan mistä näissä asioissa psykologisten juttujen lisäksi on kyse.

Oikeasti mua ärsyttää miten vahvasti alfa vetoaa muhun, mutta hyviä geenejähän mä siinä kai aistin....toisessa miehessä sielunkumppanuuden aiheita... siksi on mahdoton valita :(

Sen virheen tein minäkin aikoinaan. Harjoitin kai jotain rodunjalostusta. Toisin kävi. Komeaakin kauniimpi narsistiurokseni osoittautuikin tuhkamunaksi. Tämä tarina oli tosi. Ulkonäkö ei takaa mitään varmaa, ei naiseudesta eikä miehisyydestä, se on elämän paradoksi.

Viimeksi muokattu:
Ihan sikaärsyttävä se ap:n alotusteksti. Että toinen joku vitun Alfa ja draiviltaan parempi. Ihan sikaärsyttävää kielen käyttöä. Kumman "valitsee", ihan sikaitsekäs eukko, ei kumppanin löyttäminen ole mikään valinta, jos ei arki suju ja luonteet käy yksiin, siinä ei valinnat auta. Tämä selviää vasta yhteen muuttamisen jälkeen.

Itse ajauduin aikoinaan suhteeseen hyvännäköisen miehen kanssa. Myöhemmin selvisi, että se oli läheisyyskammoinen, kylmä kuin pakastin, pilkallinen ja epälojaali, lisääntymiskyvytön. Luulen, että oli käynyt useaan otteeseen vieraissakin. Että se siitä alfauroksesta.

Miksei alfa ota näyttävää naista? Eikö se lisäisi alfan statusta, kateutta muissa miehissä jne? Eikö todelliselle alfalle kelpaa vain paras? Eihän alfan tarvi pelätä et sekään lähtisi vieraisiin, koska alfa itse on niin uskomaton, ja kuitenkin kaikista paras.

Mulla oli alfamies. Minä olin kauniina pidetty nuori nainen, kiltti ja uskollinen.
Alfa mieheni oli mustasukkainen kuin mikä! Se toi ongelmia avioliittoon oikein roppakaupalla, sillä en mitenkään päin osannut olla tarpeeksi hiljainen ja vaatimaton. Kuitenkin hän moitti, jollen ollut aina fiksuin ja kaunein (puettu ja meikattu) joukosta. Itse hän alfaili hyvin ahkerasti kodin ulkopuolella, kehui itseään ja katseli komeuttaan peilistä.

Ajan kanssa koko komeus alkoi tympiä. Ei sillä ole mitään todellista merkitystä yhteiselämässä, jos toinen ei kanna vastuutaan kodista ja perheasioista. Eron jälkeen huomasin karttavani miehissä niitä piirteitä, jotka toivat exäni olemuksen ja luonteen mieleeni. Kaikenlainen machoilu ällöttää.
Otin opikseni ja tarkastelin miehiä ihan toisesta näkökulmasta, joten onnekseni löysimme nykyisen mieheni kanssa toisemme. Hänellä on kaikki ne ominaisuudet, joista vain haaveilin sinnitellessäni alfauroksen kanssa eläessä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä