Apua laihdutuksen ja kaverisuhteiden kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 15v tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

15v tyttö

Vieras
Ekaksi: kaikki nimet on muutettu! Olen 15v tyttö, 163cm ja 53kg. Seiskaluokalta asti minua koulukiusattiin kasiluokan puoliväliin kunnes se saatiin loppumaan. Menen siis nyt ysille. Kiusaaminen oli läskiksi haukkumista koska olin luokan tytöistä isoin.

Minä olen Vilja ja kaverini ovat kaksoset Mea & Nea (parhaat), Anniina, Ella, Kamilla ja toiset kaksoset Iina & Oona (huonoimmat). Ollaan yleensä kaikki yhdessä. Kiusaamisen jälkeen olen laihduttanut pari kiloa ja aina välillä kysellyt miltä näytän. Iinalta ja Oonalta tulee aina vastaus että laihalta ja aloin pikkuhiljaa uskoa siihen.

Kunnes: kuulin Ellalta että Iina oli haukkunu mua läskiks selän takana. Sit kysyin Oonalta ja se myönsi sen. Sanoin Oonalle että miks ei ne sano mielipiteitään mulle. Vastaus: mä en haluu sanoo sulle että oot läski ku se on törkeetä. Eli myös Oona epäsuorasti sano et mä oon läski.

Puhuin Iinan kans ja se kerto Oonan ja Kamillankin haukkuneen mua. Anniinalta kuulin et Kamilla, Iina ja Oona oli ollu Ellan kaa ja kaikki oli mua haukkunu paitsi Ella. Vaikka oli sekin mua sanonu "aika isoks". Ella myönsi. Anniina sano et muut haluaa olla laihempii kun mä ja siks ne valehtelee mulle.

Mea ja Nea ei oo koskaan haukkunu mua tai puhunu selän takana ku ollaan tunnettu 6v lähtien. Anniinakaan ei oo haukkunu mut pari kertaa juorunnu.

Mua suututtaa, mä haluan näyttää niille et pystyn laihtumaan, jopa ainakin Iinaa ja Oonaa laihemmiks. Joten pikaisia laihdutusvinkkejä, kun olen lähdös viikoks reissuun. Palatessani haluan olla laiha.

[QUOTE="...";26637450]sitä paitti sä olet täsmälleen saman kokoinen ku minä, ja mä en oo läski :D[/QUOTE]

No ei munkaan mielest useat mua isommatkaan oo/näytä läskeiltä, mutta mä oon kunnon norsu.

Kuinka joku voi oikeasti olla noin pulska?:O Minulla ei ole kaveripiirissä _ketään_ noin isoa. Ja sinulla muka normi BMI, se normin raja pitäisi olla 17-19.

Alkuperäinen kirjoittaja 15v tyttö;26639701:
Syön 500-1000 kalorii päivässä. Mäkin ihmetttelen tätä läskiyttäni. Pitää varmaan alkaa syömään alle 500 kalorii päivässä ku en muuten laihdu.

Unohda kalorit

Vähähiilihydraattisen ruokavalion teho painonhallinnassa perustuu siihen, että se vaikuttaa elimistön insuliinintuotantoon. Insuliini on "lihotushormoni", jota ilman ihminen ei liho. Jos ihmisen elimistö erittää liikaa insuliinia (kun sekä maksan että lihasten glykogeenivarastot ovat täynnä, ylimääräiset hiilihydraatit muuttuvat elimistössä ylimääräiseksi rasvaksi), paino nousee. Kun vähennät ruokavaliossa hiilihydraattien määrää, insuliinin eritys alkaa laskea automaattisesti. Insuliinitason laskiessa elimistö tasapainottuu ja alkaa polttaa rasvaa.

Diabetes

Hei! Minuakin kiusattiin hörökorvieni taki 5 luokkaan asti, kunnes ne leikattiin, ja painon takia 9 luokkaan asti. Mutta kiusaajat eivät olleet kavereitani. Ja tekstiäsi kun luin niin sinähän olet normaali painoinen! :) En tarkalleen muista paljonko painoin yläasteella mutta olisikohan mitat olleet 173 cm ja 80 kg. (siitä on n.10 v aikaa) Nyt olen edelleen saman mittainen mutta 10 kg on lähtenyt painosta ja tein sen itseni takia, en muiden! Tahdon elää terveellisen pitkän elämän, en tahdo anoreksiaa jota en suosittele sinullekkaan! Itsellä kiusaaminen loppui kuin seinään kun siirryin yläasteelta eteenpäin! Siellä ihmiset ovat jo aikuisempia! :) Toivon että kiusaamisesi loppuu, tiedän kuinka kurjaa se on!! Hyvää kesän jatkoa ja tsemppiä! :)

Hei! Minuakin kiusattiin hörökorvieni taki 5 luokkaan asti, kunnes ne leikattiin, ja painon takia 9 luokkaan asti. Mutta kiusaajat eivät olleet kavereitani. Ja tekstiäsi kun luin niin sinähän olet normaali painoinen! :) En tarkalleen muista paljonko painoin yläasteella mutta olisikohan mitat olleet 173 cm ja 80 kg. (siitä on n.10 v aikaa) Nyt olen edelleen saman mittainen mutta 10 kg on lähtenyt painosta ja tein sen itseni takia, en muiden! Tahdon elää terveellisen pitkän elämän, en tahdo anoreksiaa jota en suosittele sinullekkaan! Itsellä kiusaaminen loppui kuin seinään kun siirryin yläasteelta eteenpäin! Siellä ihmiset ovat jo aikuisempia! :) Toivon että kiusaamisesi loppuu, tiedän kuinka kurjaa se on!! Hyvää kesän jatkoa ja tsemppiä! :)

Kiitos. Tiedän et ei pitäis toisten takii laihduttaa mut mä en haluu olla kaveriporukan läskikasa.

Olet hoikka tyttö. Kiusaajilla on jokin syy sinua haukkua, ehkä kateellisia jostain? Olet ehkä kaunis ja "kaverit" keskenään haukkuvat sinua jotta heidän oma statuksensa nousisi..

[QUOTE="Kiraki";26640181]Olet hoikka tyttö. Kiusaajilla on jokin syy sinua haukkua, ehkä kateellisia jostain? Olet ehkä kaunis ja "kaverit" keskenään haukkuvat sinua jotta heidän oma statuksensa nousisi..[/QUOTE]

Minä justiinsa mietin samaa.
Ap:lle: Ehkä "kaverit" kokevat sinut uhkana heidän statukselleen.

Yhteistyössä