Apua liinailuun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kerttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kerttu"

Vieras
Eli meillä kuukauden ikäinen vauva ja huggan liina ja sitä tarvittais nyt kun vauva ei viihdy kuin sylissä. Kietaisuristi2:sta oon kokeillut mutta päänvaivaa aiheuttaa nyt se, että saako vauvan jalat levittyä sivuille sammakkoasentoon noin pienellä vai pitääkö jalkojen olla mun mahaani vasten koukussa?? Ja laitanko vauvan jalat liinan sisään vai näkymään liinan alta?

Laita vauva selälleen pötköttelemään ja katso, että onko vauvan jalat luonostaan sellaisessa vähän sammakkomaisessa asennossa.. (siis silleen sivuillepäin kääntyneet ja lonkat auki.. tässä näissä ylimmissä vauvakuvissa näkyy, miten koipien kuuluis olla: Äidin teehetki )

Jos tekee noin, ni silloin mun mielestä saapi levittää sammakkoasentoon liinassa..:)
Meillä ainaki kuukauden ikänen oli sammakkoasennossa ja juurikin kietaisuristi2ssa.. (tosin ei kovin usein eikä koskaan pitkiä aikoja...syntymästään asti vihasi yli kaiken sitä, että pää laitettiin liinan sisään... ja pakkohan se ihan pikkusella oli laittaa, että niska pysyy tuettuna..:/)

Kiitos vastauksesta. Kyllä lapsi levossa ainakin levittää jalat noin sammakkoasentoon, eli sivulle. Hereillä ollessa kyllä jumppailee siihen malliin ettei jalat pysy paikalla ollenkaan :D Mutta siis, ainakin tuon perusteella voipi siis laittaa jalat sivulle liinassa, kiitos :)

Yhteistyössä