APUA MÄ SEKOON

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hepuli

Vieras
ei kellää sattumalt o samanlaista kuuroa 4v poikaa ku mulla??tässä sen tempaukset tältä päivältä...astiakapin tyhjennys,sohvatyynyt pois,petivaatteet sängystä,pikkuveljen vaatekaapin tyhjennys,kaikki lelut pitkin kämppää,ruuat seinään,jatkuva kitinä ja vinkuminen ym ym ym ym ja ottakaa huomioon et o heränny n.klo 9!!mitään ei usko ei siis YHTÄÄN MITÄÄN,tekee kaiken just nii ku ei pitäis!!mä en vaa enää jaksa tätä...ois kiva valmistaa joulua,mut miten ku toi täystuho sotkee koko kämpän alle 5min???kellää muulla samaa??ja mikä tähän auttaa??älkää sanoko et aika!

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
ei kellää sattumalt o samanlaista kuuroa 4v poikaa ku mulla??tässä sen tempaukset tältä päivältä...astiakapin tyhjennys,sohvatyynyt pois,petivaatteet sängystä,pikkuveljen vaatekaapin tyhjennys,kaikki lelut pitkin kämppää,ruuat seinään,jatkuva kitinä ja vinkuminen ym ym ym ym ja ottakaa huomioon et o heränny n.klo 9!!mitään ei usko ei siis YHTÄÄN MITÄÄN,tekee kaiken just nii ku ei pitäis!!mä en vaa enää jaksa tätä...ois kiva valmistaa joulua,mut miten ku toi täystuho sotkee koko kämpän alle 5min???kellää muulla samaa??ja mikä tähän auttaa??älkää sanoko et aika!

:o ? Muu kuulostaa normaalilta.

No aika ehtiväiseltä kuulostaa, vaikka ehtiväisiähän nuo 4veet tietysti onkin. Auttaisko jos "ohjaisit" suuntaamaan energian johonkin rakentavampaan kuin tuhoamiseen ja sotkemiseen. Rakentaisit yhdessä legoilla tai leikkisitte pikkuautoilla tms. Niin että innostuis jostain leikistä sen sijaan että vaan levittelis tavaroita. Saattaisin kysyä myös neuvolasta pääsiskö johonkin lastenpsykologin juttusille,josko on kuitenkin ylivilkas, tuo petivaatteiden sängystä repiminen ja astiakaapin tyhjennys ja ruokien seinään heittäminen ei kuulosta mun mielestä enää ihan 4 vuotiaan normisotkemiselta. Tsemppiä.

no ku neuvolas sanovat vaa et toi o ihan yli kiltti ja ei usko et voi kotona tehdä tollast et mä yli reagoin =( joka paikas muual onki ihan kiltti,mut kotii ku tulee esim.kerhosta ni ei me 5min.ku sotkee jo!!ei suostu leikkii kenenkää kans...menee omaa huoneesee ja tekee pahuutta,mut välil myös leikkii!ei sitä saa mukaa tekee yhtää mitää...ei jaksa,ei halua tmv!

Yhteistyössä