apua! menkat yli kk myöhäs, testi nega, oireita joo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lara85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lara85

Uusi jäsen
19.03.2009
6
0
1
Mä en tiedä mikä ihme mua vaivaa.. menkat on nyt yli kuukauden myhässä, hassuja oireita ilmenee vähä väliä. ihme nipistelyä ja "puukonisku" tuntemuksia munasarjojen ja kohdun kohalla, päänsärkyä, selkävaivoja, turvotusta, välillä rintojen (lähinnä nännien alue) arkuutta, jatkuva väsymys ja vessassa juoksu (n. 1h välein). ekan viikon aikana kun menkat oli myöhässä menin lääkäriin ja ne otti verikokeen joka näytti negaa ja virtsatietulehduskokeen ja seki nega ja sit ne otti heti perää toisen verikokeen ku oli oireita ja seki nega. ite tein yhden onnistuneen kotitestin (apteekinoma) joka oli nega ja kaks epämäärästä epäonnistunutta testiä.

voiko olla raskaana vaikka nuo näytti mitä näytti? koko ajan tulee ihme juttui lisää ja vähä pelottaa.. aina ku on luottanu et ei oo mitää ni tulee uus hassu oire. ja taas mennää tietämättömyysmyllyssä.

Oon syöny aikasemmi monta vuotta pillereita ja niin kauan ku menkat on ollu ei oo ollu ku max päivän tai alkuaikoina kaks päivää myöhässä.

pillerit lopetin ku menkkoja ei kuulunu ja ei kyllä kuulu vielläkää..

osaisko joku ihana enkeli auttaa ja kertoa mitä tää voi olla?

ootko pudottanut painoa , muuttanut ruokavalioo, liikkunut enempi tms ?
Stressii ?? senkin takia ne voi myöhästellä reilustikin. Onhan noita syitä mitkä voi vaikuttaa kiertoon.

ei tutkineet enempää, hormonihäiriöitäkin aletaa kuulemma tutkia vasta parin kuukauden päästä. sehän se hassua onki et ei oo mitää ihmeellistä elämässä ollu eikä mitää muutoksii missää elämäntavoissa tai stressiä mut..

oon kuullu et joskus on ollu tommoisia tapauksia. siks pelottaa.. aina ku luovuttaa ajatuksen että en ole raskaana tulee joku hassu uus "oire" mitä ei oo ennen ollu ja taas mietitää... en tiiä sit miten joku hormonihäiriökää yht äkkiä tulis... kauheeta ku ei tiedä!

Mä voin omasta navasta sen verran kertoa, että olen tehnyt muutaman viime kuukauden aikana aika liudan testejä. Ei mulla oireita ollut, mutta testailin silti. Viime toukokuusta marraskuuhun jatkuvaa tiputteluvuotoa aina päivän tai pari viikon-kahden välein. Sit ne vuodot loppui ja plussa tuli tuossa helmikuun lopulla. Viikkoja kuitenkin kasassa loppuviimein melkoisesti plussattuani.
En tiedä mitä tein väärin testeillä vai miksei ne aiemmin näyttänyt plussaa..