Apua! Menkoista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aloitin e-pillerit taas raskauden jälkeen. Aloituksesta on nyt 4kk. Mulla on ollut kahdet kuukautiset ja nyt alkoi kolmannet. Ennen raskautta käytin samoja pillereitä ja söin niitä aina 3 listaa putkeen, jonka jälkeen pidin tauon ja menkat tulivat. Nyt menkat ilmoittavat itsestään (nyt kulunut 1kk siitä kun viimeksi olivat), ennen eivät sitä tehneet. Milloin mun hormonitasapaino oikein tasoittuu ja pystyn syömään taas 3 listaa peräkkäin, eikä joka kk tarvitse kärsiä menkoista. Miten teillä? En siis imetä.

Mä kun aloitin pillerit raskauden jälkeen niin söin ekaks yhden levyn. Tosin koko levyn ajan vuosin vähäsen. Sit aikomuksena oi syödä kolme levyä putkeen, mut viimeisestä levystä oli puolet syömättä ni menkat alko. Pidin normaalisti 7 päivän tauon. Nyt sit koetan taas sitä kolmee levyä syödä. Ja merkkinä mulla on Femoden. lääkäriltä kysyin et voinko syödä sen 3 putkeen ni vastaus oli myöntävä. Mulla on niin runsaat menkat et kuolemaa ain sillon tekee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Mä kun aloitin pillerit raskauden jälkeen niin söin ekaks yhden levyn. Tosin koko levyn ajan vuosin vähäsen. Sit aikomuksena oi syödä kolme levyä putkeen, mut viimeisestä levystä oli puolet syömättä ni menkat alko. Pidin normaalisti 7 päivän tauon. Nyt sit koetan taas sitä kolmee levyä syödä. Ja merkkinä mulla on Femoden. lääkäriltä kysyin et voinko syödä sen 3 putkeen ni vastaus oli myöntävä. Mulla on niin runsaat menkat et kuolemaa ain sillon tekee. :)

Joo, saman mäkin olen kysynyt lääkäriltä ja sama vastaus :) Mutta tässä mietityttää toi kun alkaa vuoto. Aiemmin kun alkoi vuoto (nyt siis kahdet menkat ollut jo raskauden jälkeen ) pidin tauon kun aloin vuotamaan. Nyt sitten tänäaamuna alkoi vuoto taas ja vain kk:n olen syönyt pillereitä. Pitäisikö tauko pitää taas vai jatkanko vain pillereiden syömistä? Ja kuinka kauan vie, että pääsen taas normaaliin 3kk rytmiin?

Yhteistyössä