Y
Yh kolmelle
Vieras
Ennen lapsia opiskelin akateemisen tutkinnon,en bilettänyt tms.,vaan panostin opiskeluun ja urheilin.Valmistuttuani tein vain töitä,yötä päivää. Esikoisen jälkeen vielä palasin töihin hoitaja kotona, mutta kakkosen ja kolmosen kanssa ei enää onnistunut, mies oli mustasukkainen kaikesta ja olin vähitellen täysin ilman turvaverkkoa kotona kuin vankina. Tein kaiken yksin, mies meni ja tuli miten sattui, oli viikkoja pois, haukkui ja alisti useamman vuoden.
Hain apua, erosin ja olen tehnyt töitä saadakseni itsetuntoa ja elämää järjestykseen. Nyt sitten sain töitäkin ja vieläpä haastavia! Jännittää kovasti, kuinka saan arjen pyöritettyä ja jaksanhan varmasti.
Vinkkejä ja tsemppejä otan mieluusti vastaan! Lapsista yksi alakoulussa, kaksi päiväkodissa.
Hain apua, erosin ja olen tehnyt töitä saadakseni itsetuntoa ja elämää järjestykseen. Nyt sitten sain töitäkin ja vieläpä haastavia! Jännittää kovasti, kuinka saan arjen pyöritettyä ja jaksanhan varmasti.
Vinkkejä ja tsemppejä otan mieluusti vastaan! Lapsista yksi alakoulussa, kaksi päiväkodissa.