Moikka! Ihoani on todella vaikea hoitaa. Näppyjä on päivittäin eri puolilla kasvoja. Mustapäitä löytyy myös sekä suurentuneita ihohuokosia. Iho rasvoittuu hieman mutta ei kiiltele. Etenkin pesun jälkeen yleensä kiristää ja voi talvisin olla todella kuiva. Kesäisin iho on yleensä paremmassa kunnossa. Niin ja suurin ongelma on nenän ja poskipäiden alueen punoitus. Sitä on koko ajan talvella punoitus voi olla todella pahaa ja en muista ikinä olleen päivää, että punoitusta ei olisi ollut. Yritin lukea netistä onko minulla ruusufinni tai couperosa, mutta en sitten tiedä. Mikä avuksi 
Olen käyttänyt vuoden verran Vichyn vaahtopuhdistus ainetta kuivalle iholle sekä pumppupullossa saman merkkistä kosteuttavaa voidetta. Lisäksi olen kuorinut ihoa n. kerran viikossa neutrogenan aineella, mustapäät lähtee sillä hyvin.
Eilen ostin nyt Biothermin aquasource emulsiogeelivoiteen normaalille/sekaiholle sekä vihreän Biothermin puhdistus aineen normaali/rasvoittuvalle iholle. Etenkin nyt keväällä olen huomannut että rasvoittuminen ja näpyt ovat todellakin lisääntyneet ja niitä on tullut myös ohimoille paljon, ihan siis finnejä. Onko samanlaista ihoa muilla? Miten olette saaneet punoituksen kuriin ja näpyt pois? Haluaisin niin kovasti tasaisen ihon.
tässä kuva ihostani:
WP 20150509 004
Olen käyttänyt vuoden verran Vichyn vaahtopuhdistus ainetta kuivalle iholle sekä pumppupullossa saman merkkistä kosteuttavaa voidetta. Lisäksi olen kuorinut ihoa n. kerran viikossa neutrogenan aineella, mustapäät lähtee sillä hyvin.
Eilen ostin nyt Biothermin aquasource emulsiogeelivoiteen normaalille/sekaiholle sekä vihreän Biothermin puhdistus aineen normaali/rasvoittuvalle iholle. Etenkin nyt keväällä olen huomannut että rasvoittuminen ja näpyt ovat todellakin lisääntyneet ja niitä on tullut myös ohimoille paljon, ihan siis finnejä. Onko samanlaista ihoa muilla? Miten olette saaneet punoituksen kuriin ja näpyt pois? Haluaisin niin kovasti tasaisen ihon.
tässä kuva ihostani:
WP 20150509 004