V
vieras
Vieras
Mun mies on kotoisin uskovaisesta paikasta, eli suurin osa sen tuttuja ym. on uskovaisia. Olen huomannut, että esim. mieheni veljen vaimo ei ole tekemisissä kanssani, vaikka nähdessämme ollaan oikein hyvää pataa ja todella paljon samanlaisia ihmisiä. Mutta kyllä tämä miehen veljen vaimo on muiden sukuun kuuluvien kanssa tekemisissä, kaikkien jotka ovat uskovaisesta perheestä tms. Eli mua toisinsanoen syrjitään sen takia että en ole uskovainen... Voihan se ollakin ettei hän minusta pidä, mutta sitten on ainakin tosi kaksinaamainen ihminen jos ei muuta. Ja muutkin miehen kavereiden vaimot eivät ole minun kanssa tekemisissä, vaan keskenään ainoastaan. Ja miestäni tietenkin "syrjitään" siiinä sivussa, kun meille ei kukaan soittele ja kysele meidän kuulumisia tai pyydä yhdessä jonnekkin, muita vaan. Harmittaa miehen puolesta, kun asiat on näin. Onko muilla kokemusta tästä samasta asiasta? Onko se niin että toisten uskovaisten kanssa on mukavempaa olla, kun ei-uskovaisten? Ja kaikenlisäksi nämä ihmiset ovat vain kotoisin uskovaisesta perheestä, mutta ovat itse kieltäneet uskonsa, eli eivät enää ole uskovaisia. Ei sitten mitään tappelu/haukkumisketjus, vaan toivon asiallisia vastauksia ja apuja minulle
.