Apua! Mistä hamebikinit aikuiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nanne

Vieras
Mistähän ihmeestä löytäisin bikinihame-alaosan ja jonkun kivan yläosan? Halensilla oli ihana, mutta koot alkoivat 44.. Kokoni on 32/34 tai XS/S.

Suomalaisilta saiteilta olen penkonut ja mistään en löytänyt. Osaisiko joku etsiä joiltain ulkomaalaisilta sivuilta, joilta pystyisi tilata suomeen.

Olisin todella kiitollinen!

Alkuperäinen kirjoittaja Nanne:
Mistähän ihmeestä löytäisin bikinihame-alaosan ja jonkun kivan yläosan? Halensilla oli ihana, mutta koot alkoivat 44.. Kokoni on 32/34 tai XS/S.

Suomalaisilta saiteilta olen penkonut ja mistään en löytänyt. Osaisiko joku etsiä joiltain ulkomaalaisilta sivuilta, joilta pystyisi tilata suomeen.

Oletko varma koosta, vai oliko siellä joku loppuale, kyllä siellä yleensä on kaikkia kokoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanne:

Oletko varma koosta, vai oliko siellä joku loppuale, kyllä siellä yleensä on kaikkia kokoja.

http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=041390&mid=1501&sort=0&dir=1

Tsekkaas kuule paremmin, lähin kattelemaan tuota niin sinä olit isojen kokojen puolella, jospa pienistä koista löytyy sama hame.

En mielestäni ollut? Vai olinko? Mistäs tuolta sitten pääsee pienten kokojen puolelle..?

http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=031620&mid=916&sort=0&dir=1

Kiitos ehdotuksesta! Ihan kivan näköinen, mutta etsin nyt nimenomaan sellaisia bikineitä, joissa hame on "kiinni".. Mutta kiitos kuitenkin :)

Yhteistyössä