Apua, mitä laitan päälle viihteelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liinukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"liinukka"

Vieras
OIkeesti hyvät ihmiset, olisin lähdössä huomenna kaverin kanssa baariin tai terassille mutta mä olen viimeeksi käynyt tuolla ihmisen ilmoilla..öö.. 2 vuotta sitten? Lapset ja työ ja kaikki.. joo, en ole vaan jaksanut lähteä.

Noh, mutta mitäs mä laitan päälle?

Naama ja tukkakin on sitten, noh, retuperällä mutta niille ei nyt näin lyhyellä varoitusajalla mitään taida olla tehtävissä..

Siis mitä te laittasitte päälle jos lähtisitte baariin/terdelle?

No en ainaskaan mitään tollasta teinipimujen suosimaa minimekkoa. Niitä on kaikilla nykyään ja musta ne on niiiin karseita suurimman osan päällä.

Laittaisin farkut ja "juhlavan" värikkään topin, korkkarit.

[QUOTE="pike";30002908]No en ainaskaan mitään tollasta teinipimujen suosimaa minimekkoa. Niitä on kaikilla nykyään ja musta ne on niiiin karseita suurimman osan päällä.

Laittaisin farkut ja "juhlavan" värikkään topin, korkkarit.[/QUOTE]

juu, tää on hyvä. Teini en ole vaan parin vuoden päästä 30v, joten mitään minaria en laittais kyllä.

Kyllä alle kolmekymppinen voi laittaa minihameen, mutta vain jos kroppa on kuosissa.

Ehdottaisin jotain silkkimäistä kevyttä mekkoa ja korkokenkiä. Tai vaihtoehtoisesti kevyt toppi ja napakka kynähame. Hiukset sotkuiselle nutturalle, jos viime kampaajareissusta on aikaa.

No aivan sama. Eihän siellä ole tarkotus yrittää iskeä ketään. Riippuu toki paljon ikäluokasta ja millasissa aiemmin on tottunut liikkumaan, mut en vaan ymmärrä jotain pukeutumisstressiä. Kunhan on vaatteet päällä.

[QUOTE="...";30002947]Kyllä alle kolmekymppinen voi laittaa minihameen, mutta vain jos kroppa on kuosissa.

Ehdottaisin jotain silkkimäistä kevyttä mekkoa ja korkokenkiä. Tai vaihtoehtoisesti kevyt toppi ja napakka kynähame. Hiukset sotkuiselle nutturalle, jos viime kampaajareissusta on aikaa.[/QUOTE]

Noh, kroppa ehkä sopis minariin mutta itsetunto ei kyllä anna periksi. Olis niin alaston olo. Nyt kun lasten saamisen myötä rinnatkin on kasvaneet niin on koko ajan tyrkky olo avoimissa topeissakin :D

Mul ois sellanen farkkukynähame joka on sopivan tiukka, siihen sit joku toppi. Korkkareita en omista mut ehkä jotkut kivat kengät löytyy..

Mulla oli tänään ostoksilla kun käytiin miehen kanssa tummansininen (aina tyylikäs!!) silkkinen polvipituinen mekko ja nudet korkkarit! korkkarit tekee aina paljon!

Yhteistyössä