apua mitä minun alapäästä tuli? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsivettäkö??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsivettäkö??

Vieras
Viikkoja 39 ja risat. Vessassa käydessä pyyhkimisen jälkeen tuntu et jotai valuu väkisin ja pyyhkäisin uudelleen niin käsimeni märäksi ja oli kirkas läntti jotakin. Voiko olla lapsivettä vai ihan vetistä valk. Vuotoa ja noin paljon?

No en mä heti ollut varma- toki jälkikäteen mietittynä olihan se aika selvää. Kannattaa hetki odotella käykö niin uudestaan ja taas kohta uudestaan. Mulla ainakin oli vaan aluksi vaan vähän revennyt se "pussi" eli tuli tosi vähän aina kerralla lapsivettä, mutta siitä toistuvuudesta sen nopeasti sitten tajusi ettei ole vaan kussut housuunsa ;)

Mulla sitä lapsivettä holahteli pöksyyn jatkuvasti siitä lähtien, kun eka loraus tuli. Sidettä oli pakko pitää.
Eikä se mulla ollut kirkasta, vähän punertavanruskeaa.

mulla ei ekasta tullut kun ehkä 1 rkl lapsivettä,kätilöllekkin sanoin että nyt tuli vähän jotain märkää :D

Kolmannesta tulikin sitten 5l(ultrassa arvioivat määrän)lapsivettä oli liikaa,sitä yritettiin sitten poistaakkin.

Soita synnärille ja mene tarkistamaan.minä hölmö en tajunnut lorahtelua,jota oli viikon jatkunut niin se oli lapsivettä ja jouduin synnytysosastolle sen jäljeen ja tippaan

Mikä järki kysellä aina täällä vastauksia?Eikö järkevämpi ois lääkäriin olla yhteydessä?

"Apua, vauvani saattaa syntyä. Menenkö lääkäriin??!!"

Yhteistyössä