Apua mitä tää on!!?? VAROITUS: ÄLLÖÄ TEKSTIÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
synnytyksestä tasan 2kk ja nyt alkoi ekat menkat. vessassa käydessäni tuli joku sitkeä iso möhkäle, sellanen vaalean beige/vaaleanpunainen. ihan ku joku sikiökalvon repale.
Synnytyskertomuksessa lukee: sikiökalvot epätäydelliset ja jo synnärillä sanottiin et jälkivuodon aikana ne loput riekaleet poistuu. mut en mä mitään huomannu sillon, ei mitään isompaa kyl tullut. ja nyt sit toi kummajainen. voiko se vielä olla sitä kalvojämää vai mitä hittoa sieltä tulee ja pitääkö tässä nyt hakeutua lääkäriin?

Oletko varma että tuli ekat kuukautiset?? Ettei vaan jälkivuoto olis alkanut uudelleen? Mulla jälkivuoto oli loppumassa n.1,5kk synnytyksestä kunnes alkoi taas enempi vuodella ja tuli kanssa vastaavanlainen "rötkäle", soitin synnärille josta sanottiin että ihan normaalia, hyvä et tuli pois. Sanottiin myös että jos on suurempi kuin kananmuna niin sit näytille.

Jos sua epäilyttää niin voit varmaan näin "hätätapauksessa" kysästä synnäriltä.

mulla on loppunu jälkivuoto jo monia viikkoja sitten, en usko että sitä enää on. ja on nyt erilaista, kirkkaampaa vuotoa kuin jälkivuodon aikana..

on se ihme homma et aina pitää tulla uus huolen aihe ku vanha oire loppuu :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on loppunu jälkivuoto jo monia viikkoja sitten, en usko että sitä enää on. ja on nyt erilaista, kirkkaampaa vuotoa kuin jälkivuodon aikana..

on se ihme homma et aina pitää tulla uus huolen aihe ku vanha oire loppuu :(

no normaali hyytymä.. haloo

Kyllä voi olla. Kohdun limakalvo ei ihan heti ala toimia niin kuin ennen. Ja kuukautiset ei välttämätä ala säännöllisinä, vaan saattavat jäädä välillä poiskin. Valkovuotokin saattaa muuttua, se on ihan normaalia. Itselläni muuttui lapsen syntymän jälkeen, eikä ole entiselleen palannut.

Yhteistyössä