Apua, mitä teen????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 50v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 50v

Vieras
Olen seurustellut muutaman kuukauden 32-vuotiaan naisen kanssa. Tänään hän kertoi minulle olevansa raskaana! Siis apua, mitä teen? Minä en ole vielä rohjennut kertoa hänelle, että minulle on tehty vasektomia eli siemenjohtimien katkaisu! Miten uskallan kertoa hänelle, että minä en ole hänen lapsensa isä? Entä jos hän jättää minut pettämisen vuoksi? En ole harrastanut seurustelumme aikana seksiä kenenkään muun kuin hänen kanssaan.

Älä ota asiaa puheeksi. Menkää äkkiä vaan naimisiin ja hankkikaa talo ja rouvalle kaksi autoa, pienempi ja suurempi, ja ehkä vielä yksi punainen, ja lapselle enemmän vaatteita kuin Beckhamin babylle ja olkaa ja eläkää onnellisina yhdessä.

Älä ajattele ettet vois olla lapsen isä. Kyllä sä voit olla ja mitä sitten vaikka et oliskaan bio isä. Voit olla lapselle isä jos haluat? Ja ihmeitä tapahtuu voit olla bio isäkin.

Niin, ihmeitä tapahtuu ja on mahdollista (n.1 % mahdollisuus), että tää ei ole provo. Ja 0,001% mahdollisuus, että tää om oikeasti miehen kirjoittama. No, toivotaan, että tulee paljon viestejä niin ap on iloinen.:)