apua miten tää on mahollista? painonnousu raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on kahen päivän aikana mukamas noussu paino 2kg!! miten voi olla mahollista? turvotusta on ollu mutta nyt ei ainakaan tunnu siltä että sitä ois..että ois sitte viime neuvola reissun jälkeen paino noussu 5kg (kuukaudessa) no täytyy käydä aamulla uudellen puntarissa mutta silti hirvittää

Miulla oli sama juttu viimeisillä viikoilla. Terkkari jopa vaihtoi vakaa kun ei uskonut että niin paljon oli paino noussut muutamassa päivässä.:) Seuraavalla kerralla olikin sit saman verran miinusta eli turvotuksen piikkiin meni.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
rv on 18+5 ja nyt satuin äsken punnitsemaan muuten punnitsen aamuisin

Ei ole vertailukelpoinen jos illalla punnitsee ja vertaa aamupainoon. Illalla painaa yleensä aina enemmän.

no joo mä yleensä punnitsenki aamuisin mutta nyt kävin huvin vuoks ja meinasin lentää persiilleen..

Mulla tuli kanssa kerran parissa päivässä 3 kiloa, joka sitten hävisi pikkuhiljaa. Kiva oli neuvolassa nousta vaa'alle, oli kanssa vajaa 5 kiloa plussaa edelliskäynnistä.
Mutta turvotustahan se sitten kait vain oli, vaikken mäkään tuntenut itseäni mitenkään turvonneeksi silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma-78:
rv on 18+5 ja nyt satuin äsken punnitsemaan muuten punnitsen aamuisin

Ei ole vertailukelpoinen jos illalla punnitsee ja vertaa aamupainoon. Illalla painaa yleensä aina enemmän.

no joo mä yleensä punnitsenki aamuisin mutta nyt kävin huvin vuoks ja meinasin lentää persiilleen..

No punnitse vaan aamuisin..illalla voi olla aika eri lukemat, mutta se on ihan normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Mulla tuli kanssa kerran parissa päivässä 3 kiloa, joka sitten hävisi pikkuhiljaa. Kiva oli neuvolassa nousta vaa'alle, oli kanssa vajaa 5 kiloa plussaa edelliskäynnistä.
Mutta turvotustahan se sitten kait vain oli, vaikken mäkään tuntenut itseäni mitenkään turvonneeksi silloin.

huh,onneks on muitakin :D ja kiva tosiaan nousta huomena aamusta neuvolan vaa`alle :whistle:

Yhteistyössä