APUA!Mulle on kasvanut "toinen nänni"??Mitä ihmettä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyyyyrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yyyyyrrr

Vieras
RV 30 menossa. Rinnat on olleet vähän ikävän tuntuiset ja varsinkin toinen. no suihkussa huomasin että toisen nännin alle on kasvanut vähän oikeaa nänniä pienempi pyöreä paukama. on aristava. ei näytä finniltä, on saman värinen kuin nänni. Siis ihan oikeasti näyttää siltä että olisi kasvamassa toinen nänni. Mitä IHMETTÄ tämä voi olla????

Mulla tuli eka raskaudessa (n 5v sitten) kainaloon toinen nänni joka on siellä edelleen... Oli aika hurja sairaalassa kun maito nousi synnytyksen jälkeen, samalla paisui myös kainalon tissi ja sitä sai sitten lypsellä tyhjäksi jottei ole ihan kauhean kokoinen :D Koko imetyksen ajan myös sieltä tuli maitoa ja nyt edelleen vaikken imetä, niin lisätissi siellä on...
Silloin neuvolassa sanoi että tiesi muitakin vastaavia tapauksia. Mutta tietenkin kannattaa käydä näyttämässä ettei ole mitään muuta :)

Kannatta näyttää tietty lääkärille, mutta juuri tuo aika yleistä että kainalon seudulle tulee yksi maitotiehyt lisää... Siis maitoa todella valuu kainalosta.

no mulla tuli raskausaikoina ja myös imetysaikoina sellaisia isoja palleroita nännien ympärille. oisko ap kyse sellaisesta? niistä tuli välillä maitotippojakin..

Käy lääkärissä, mutta älä nyt ala mitään syöpiä miettimään. Se voi olla maitotiehyt vähän kummassa paikassa ja se on raskauden takia ponnahtanut näkyviin tai sitten on tullut joku tulehdus ihoon. Mitä todennäköisimmin joku hormonaalinen ja rinnan rakenteeseen liittyvä muutos, jonka raskaus on saanut villiinntymään. Minulla on ollut jo nuoruudesta lähtien toinen nänni epämääräisen röpelöisen mallinen ja lääkäri ei sitä sen kummemmin ihmetellyt, sanoi vain että maitotiehyitä tulee vähän nännin ulkopuolellekin.

RV 30 menossa. Rinnat on olleet vähän ikävän tuntuiset ja varsinkin toinen. no suihkussa huomasin että toisen nännin alle on kasvanut vähän oikeaa nänniä pienempi pyöreä paukama. on aristava. ei näytä finniltä, on saman värinen kuin nänni. Siis ihan oikeasti näyttää siltä että olisi kasvamassa toinen nänni. Mitä IHMETTÄ tämä voi olla????

Kuulostaa kovin tutulta. Taitaapa maitorauhanen tosiaan olla. Mulla jotenkin se tulehtui ja oli todella kipeä, vähän kuin finni, jossa mätää. Ei kuitenkaan erittänyt mitään ja ajan saatossa "kuivui ja kuihtui pois" :)

muoks. tämä siis imetysaikana, mutta kuitenkin...

Yhteistyössä